Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #50366
    Strat
    Deltagare

      Fipplade dit turbo centers kona i luftboxen ikväll. Sen blev det ryckigt värre. Provade en 1.25mm restriktor och det blev bättre, men fortfarande läskigt… Fullgas på 4:an gav efter några sekunder en knäpp under huven. Då slutade jag gasa 😮

      Ska det behövas ännu större restriktor? Kan lmm’en spöka (svar ja?)? Har ju aldrig testat att byta den… Kanske trollet i mina tidigare problem också?

      Vill ju helst klara mig utan dawes…;(

      Har 3″ avgas med racekatt kanske skall tilläggas.

      #50381
      Manor
      Deltagare

        Jo, det är ett väldigt trevligt ställe. Vem hjälpte dig med bilen? Gregor byte min LMM i början av juli, och jag åker helt original…men den verkar kunna ge upp ändå.

        mvh Mats N

        #50382
        Manor
        Deltagare

          >Ptja, sa han nåt namn? Långhårig, hade haft svart wrx,
          >pratade ihärdigt? 😉
          >
          >Edit: Sen vet vi väl alla att du inte åker helt original? 😉
          >:D

          …nä visst ja…dragkrok, växelspaksknopp, Momo-pedaler samt nu även Defi mätare med kontrollenhet. Imprezan är så gott som fullutrustad ;-).

          mvh Mats N

          #50373
          Strat
          Deltagare

            Ptja, sa han nåt namn? Långhårig, hade haft svart wrx, pratade ihärdigt? 😉

            Edit: Sen vet vi väl alla att du inte åker helt original? 😉 😀

            #50372
            Strat
            Deltagare

              Efter en provtur med select monitorn hos Fürstenhoff var det solklart att lmm’en hade gett upp. Snabbt byte och bilen går utav bara den! Vicken skillnad 😀 Undrar hur länge den har varit risig??

              Mycket trevligt bemötande fick man också. Har aldrig vart där förrut.

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.