Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #194412
    Kvarnis
    Deltagare

      En GT3076R blir som handsken 🙂

      Perrin har ju kitt för lämpliga pengar om du inte fixar UP/DP själv dvs 🙂

      #194406
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Hmmm…standard GT-kammar på byggd tvåhalva med ett relativt stort aggregat?

        Jag har redan provat något liknande, med betydligt snällare turbo, och effekten tvärdog runt 5000 varv, och lade sig platt på ~400 bänkade Trollspeedpållar, det spelade ingen roll om vi laddade mer heller.
        Nu kan det vara turbon jag körde med, men jag tror inte det, då den jag hade presterat betydligt bättre med elakare kammar i andras byggen.

        Det är lite att jobba åt två håll, en stor turbo för att få lite mer toppeffekt, och kammar som ger bra botten/mitten – och resultatet blir lite sådär.

        🙂

        /J

        #194404
        SecretAgentMan
        Deltagare

          Hmmm…standard GT-kammar på byggd tvåhalva med ett relativt stort aggregat?

          Jag har redan provat något liknande, med betydligt snällare turbo, och effekten tvärdog runt 5000 varv, och lade sig platt på ~400 bänkade Trollspeedpållar, det spelade ingen roll om vi laddade mer heller.
          Nu kan det vara turbon jag körde med, men jag tror inte det, då den jag hade presterat betydligt bättre med elakare kammar i andras byggen.

          Det är lite att jobba åt två håll, en stor turbo för att få lite mer toppeffekt, och kammar som ger bra botten/mitten – och resultatet blir lite sådär.

          🙂

          /J

        Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.