Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 188 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Det där är precis rätt det (men du har oket upp och ned 😀 ). 🙂

/J

SecretAgentMan
      Deltagare

Det där är precis rätt det (men du har oket upp och ned 😀 ). 🙂

/J

Adam K
        Deltagare

Subarumicke, det finns några stycken m R180an, eller kommer finnas…

Johan, 17″ gick på alltså? F*n vad skönt 🙂
          Frambromsar, jag är helnöjd med mitt Godspeed-kit, finns ju även med skivor för 17″ (men 308 mm tillåter 16″ och är fortfarande större än bak!) (http://www.godspeedbrakes.co.uk)

Adam K
          Deltagare

Subarumicke, det finns några stycken m R180an, eller kommer finnas…

Johan, 17″ gick på alltså? F*n vad skönt 🙂
            Frambromsar, jag är helnöjd med mitt Godspeed-kit, finns ju även med skivor för 17″ (men 308 mm tillåter 16″ och är fortfarande större än bak!) (http://www.godspeedbrakes.co.uk)

Blocken
            Deltagare

e de sikkert de? Så trots att det står “FL” på bromsskivekåpan så är det rätt alltså?

Japp, såhär ser fram ut:
              http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album141/IMG_0155_copy.jpg

/Klick
              …………………..
              ThaiPerr!

Blocken
              Deltagare

e de sikkert de? Så trots att det står “FL” på bromsskivekåpan så är det rätt alltså?

Japp, såhär ser fram ut:
                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album141/IMG_0155_copy.jpg

/Klick
                …………………..
                ThaiPerr!

Blocken
                Deltagare

Råberg – ångrar du dig så sätt bromsarna på träramen till TV-spelsratten 😉 :+

/Black
                  …………………..
                  ThaiPerr!

Blocken
                  Deltagare

Råberg – ångrar du dig så sätt bromsarna på träramen till TV-spelsratten 😉 :+

/Black
                    …………………..
                    ThaiPerr!

jraberg
                    Deltagare

jamendåså, då känner jag mig lugn igen. och fram är de än värre 😮 Hihi.. Upp och ner? inte “ut och in” då? 😉
                      Grymt vilket meckarsug jag fick när jag provade..Hmmm.. spika altanstaket och måla takkupa vs Montera Diff m. goa bromsar..
                      Nä, får allt vänta ett tag, har ju inga bra verktyg än och pallbockar.

Hmm, Mr Klick(Block), är de inge bra(frambromsarna) eller varför symboliskt slänga dem i “papperskorgen”? misstänker att det är robbans bil.

Jag hade tänkt mig att göra en Simo med frambromsarna men nu när man ser storleksskillnaden så blir man lite fundersam. Får språka med Pean vid tillfälle och få lite råd och tips så man inte åker på ngt konstigt beteende med bromsen. Är bromsklockan större på sti-8 åxå? kanske måste skaffa en sån med då nu när det blir så mkt vätska som ska flytta på sig..

Adam, de fälgarna jag provade med har ET 52,5 och spokes:en (vad heter det på svenska nurå) är ganska bra placerade. Ska prova med wrx fälgarna jag har imorrn kanske när jag ändå byter däck på familje-kokaren.

jraberg
                      Deltagare

jamendåså, då känner jag mig lugn igen. och fram är de än värre 😮 Hihi.. Upp och ner? inte “ut och in” då? 😉
                        Grymt vilket meckarsug jag fick när jag provade..Hmmm.. spika altanstaket och måla takkupa vs Montera Diff m. goa bromsar..
                        Nä, får allt vänta ett tag, har ju inga bra verktyg än och pallbockar.

Hmm, Mr Klick(Block), är de inge bra(frambromsarna) eller varför symboliskt slänga dem i “papperskorgen”? misstänker att det är robbans bil.

Jag hade tänkt mig att göra en Simo med frambromsarna men nu när man ser storleksskillnaden så blir man lite fundersam. Får språka med Pean vid tillfälle och få lite råd och tips så man inte åker på ngt konstigt beteende med bromsen. Är bromsklockan större på sti-8 åxå? kanske måste skaffa en sån med då nu när det blir så mkt vätska som ska flytta på sig..

Adam, de fälgarna jag provade med har ET 52,5 och spokes:en (vad heter det på svenska nurå) är ganska bra placerade. Ska prova med wrx fälgarna jag har imorrn kanske när jag ändå byter däck på familje-kokaren.

SecretAgentMan
                        Deltagare

Krångla mindre Johan. 😀 Se till att isdäcken går på, det är a och o.

De “små” bromspaketen från AP/Alcon rockar riktigt hårt, det går väl inte direkt långsamt för varesig KN eller mig själv om man får säga så lite oblygt. 😉

/J

SecretAgentMan
                          Deltagare

Krångla mindre Johan. 😀 Se till att isdäcken går på, det är a och o.

De “små” bromspaketen från AP/Alcon rockar riktigt hårt, det går väl inte direkt långsamt för varesig KN eller mig själv om man får säga så lite oblygt. 😉

/J

Blocken
                            Deltagare

…Robban har ju fortfarande en Type R… Glömt det redan, gamle man? 😉

Jag hade tänkt mig att göra en Simo med frambromsarna men nu när man ser storleksskillnaden så blir man lite fundersam. Får språka med Pean vid tillfälle och få lite råd och tips så man inte åker på ngt konstigt beteende med bromsen.

Det är inte storleken som bromsar bättre, K&N’s Alconbromsar funkar finfint. Jag lånade dem av Freddan en vinter och åkte isdäck – sjukare bromsar får man leta länge efter :7

och spokes:en (vad heter det på svenska nurå) är ganska bra

Prova “ekrarna” 😉

Good luck med allt! Kul att du investerar i bilen! :7

/Black

…………………..
                              ThaiPerr!

Blocken
                              Deltagare

…Robban har ju fortfarande en Type R… Glömt det redan, gamle man? 😉

Jag hade tänkt mig att göra en Simo med frambromsarna men nu när man ser storleksskillnaden så blir man lite fundersam. Får språka med Pean vid tillfälle och få lite råd och tips så man inte åker på ngt konstigt beteende med bromsen.

Det är inte storleken som bromsar bättre, K&N’s Alconbromsar funkar finfint. Jag lånade dem av Freddan en vinter och åkte isdäck – sjukare bromsar får man leta länge efter :7

och spokes:en (vad heter det på svenska nurå) är ganska bra

Prova “ekrarna” 😉

Good luck med allt! Kul att du investerar i bilen! :7

/Black

…………………..
                                ThaiPerr!

Blocken
                                Deltagare

det går väl inte direkt långsamt för varesig KN eller mig själv om man får säga så lite oblygt. ;)/J

Då ska ni se när Mr Black får rullat skärmkanterna… 😉

Jösses va ni kommer få ladda…

/AB

…………………..
                                  ThaiPerr!

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 188 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.