- Detta ämne har 187 svar, 19,001 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 6 månader sedan av LegacyLarsa.
-
FörfattareInlägg
-
26 april, 2007 kl. 12:24 #193155BlockenDeltagare26 april, 2007 kl. 12:26 #193111SecretAgentManDeltagare26 april, 2007 kl. 12:26 #193117SecretAgentManDeltagare26 april, 2007 kl. 12:55 #193201jrabergDeltagare
jaja, kan inte hjälpa att jag vill vara Väl förberedd när jag står där. Det är sån jag är som du vet, analyserar Allt in i minsta detalj för jag gillar inte att inte ha koll på läget eller märka att jag missat ngt..
Mja, KN åker väl liite fortare än pilen just nu 😀 men så har han ju inte sti-8 bak heller 😀 😉
-tänker ofta och (lite för)mycket 😀
26 april, 2007 kl. 12:55 #193211jrabergDeltagarejaja, kan inte hjälpa att jag vill vara Väl förberedd när jag står där. Det är sån jag är som du vet, analyserar Allt in i minsta detalj för jag gillar inte att inte ha koll på läget eller märka att jag missat ngt..
Mja, KN åker väl liite fortare än pilen just nu 😀 men så har han ju inte sti-8 bak heller 😀 😉
-tänker ofta och (lite för)mycket 😀
26 april, 2007 kl. 13:23 #193112SecretAgentManDeltagareTsssk…det var marginell skillnad senast det begav sig (tiondelar vill jag minnas), och jag åkte på kvällen-innan-stress-mapp-0,9-bar med ett par års ringrost på helt oprövad Silverpil (allt var bytt mer eller mindre :+ ).
😀
Poängen var, och är, attack, och attack på rätt sätt, på rätt ställen kapar tider, betydligt mer än frambromsar, bakbromsar och diffar. 🙂
Nu minns jag inte vad du kör med för framprylar, men liknande det jag och KN har duger ypperligt, det är oftast mer bromsar än vad däcken klarar.
/J – vad jag säger är att Silverpilen är skitsnabb, betydligt snabbare än mig, jag kör på känsla och hoppas man träffar rätt ibland. :+
26 april, 2007 kl. 13:23 #193118SecretAgentManDeltagareTsssk…det var marginell skillnad senast det begav sig (tiondelar vill jag minnas), och jag åkte på kvällen-innan-stress-mapp-0,9-bar med ett par års ringrost på helt oprövad Silverpil (allt var bytt mer eller mindre :+ ).
😀
Poängen var, och är, attack, och attack på rätt sätt, på rätt ställen kapar tider, betydligt mer än frambromsar, bakbromsar och diffar. 🙂
Nu minns jag inte vad du kör med för framprylar, men liknande det jag och KN har duger ypperligt, det är oftast mer bromsar än vad däcken klarar.
/J – vad jag säger är att Silverpilen är skitsnabb, betydligt snabbare än mig, jag kör på känsla och hoppas man träffar rätt ibland. :+
26 april, 2007 kl. 13:41 #193151BlockenDeltagareTsssk…det var marginell skillnad senast det begav sig (tiondelar vill jag minnas), och jag åkte på kvällen-innan-stress-mapp-0,9-bar med ett par års ringrost på helt oprövad Silverpil (allt var bytt mer eller mindre :+ )
Just det ja, doktorn – du brukar inte använda din bil utan mest skruva på andras och dra dig undan så fort det blir träff 😉 😛 :+
*fniss fniss*
/Blaffa
Edit! Snacka om påhopp! Moget! 😀 Jag vet att du tål det, kompis… 😉
26 april, 2007 kl. 13:41 #193156BlockenDeltagareTsssk…det var marginell skillnad senast det begav sig (tiondelar vill jag minnas), och jag åkte på kvällen-innan-stress-mapp-0,9-bar med ett par års ringrost på helt oprövad Silverpil (allt var bytt mer eller mindre :+ )
Just det ja, doktorn – du brukar inte använda din bil utan mest skruva på andras och dra dig undan så fort det blir träff 😉 😛 :+
*fniss fniss*
/Blaffa
Edit! Snacka om påhopp! Moget! 😀 Jag vet att du tål det, kompis… 😉
26 april, 2007 kl. 13:43 #193123OzODeltagareMycket OT i projekttråd 😉 – Johan, du bestämmer nivån och tar det med el moderatore om så behövs?
/G
_____
::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::26 april, 2007 kl. 13:43 #193124OzODeltagareMycket OT i projekttråd 😉 – Johan, du bestämmer nivån och tar det med el moderatore om så behövs?
/G
_____
::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::26 april, 2007 kl. 13:52 #193113SecretAgentManDeltagareAsg @ Block, senast tog du väl i så det nästan välte, och det var ett par sekunder upp ändå? 😉 Och jag hade väl en 50 pållar mindre under huven. 😛 😀
/J (nu jäääädrar kommer det attackeras i thaipär 😀 )
26 april, 2007 kl. 13:52 #193119SecretAgentManDeltagareAsg @ Block, senast tog du väl i så det nästan välte, och det var ett par sekunder upp ändå? 😉 Och jag hade väl en 50 pållar mindre under huven. 😛 😀
/J (nu jäääädrar kommer det attackeras i thaipär 😀 )
26 april, 2007 kl. 18:26 #193202jrabergDeltagareMycket OT i projekttråd 😉 – Johan, du bestämmer nivån och tar det med el moderatore om så behövs?/G_____::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
För min del gör det inget, blir lätt så. Men jag förstår vad du menar, att det blir jobbigt att scrolla igenom.
Dock lite svårt att bedöma, tycker ändå att det finns substans(röd tråd) i inläggen. Och det är väl eg. som alla här kan rabbla i sömnen numera(?).. kör mer trimma mindre, typ.Hemliga agenten, jo jag kör med det näst värsta som finns att tillgå till de oken som finns (XP10 o kryo-skivor). Problemet är att jag förmodligen(då de går varma som fasen och tappar effekt) bromsar fel. Och jag vill kompensera detta med lite mer massa och gärna få lite bättre bett när det gäller.
Typ samma som KN och du kör med för att inte behöva byta när det är dags för vintervädring. Det var det jag tänkte på med värre bromsar Fram..Kanske bör tillägga att alla Fram skivorna jag har hemma ändå behövs bytas och då passar det ju ganska bra att gå på lite större.
annars kan jag klart rekommendera XP10 beläggen från pean.. svårt att slå det bettet om man inte köper PFC beläggen, men då bör man vaxa(eller spruta vaselin på) fälgarna innan varje körning och spänna bältet . . .
edit. kanske bör tillägga att om ni kikar lite noggrannare på filmen från er jakt på isen så valde jag att jaga instället för att bli jagad och ligger hela tiden på samma avstånd efter er 😉 :*
-johan
26 april, 2007 kl. 18:26 #193212jrabergDeltagareMycket OT i projekttråd 😉 – Johan, du bestämmer nivån och tar det med el moderatore om så behövs?/G_____::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
För min del gör det inget, blir lätt så. Men jag förstår vad du menar, att det blir jobbigt att scrolla igenom.
Dock lite svårt att bedöma, tycker ändå att det finns substans(röd tråd) i inläggen. Och det är väl eg. som alla här kan rabbla i sömnen numera(?).. kör mer trimma mindre, typ.Hemliga agenten, jo jag kör med det näst värsta som finns att tillgå till de oken som finns (XP10 o kryo-skivor). Problemet är att jag förmodligen(då de går varma som fasen och tappar effekt) bromsar fel. Och jag vill kompensera detta med lite mer massa och gärna få lite bättre bett när det gäller.
Typ samma som KN och du kör med för att inte behöva byta när det är dags för vintervädring. Det var det jag tänkte på med värre bromsar Fram..Kanske bör tillägga att alla Fram skivorna jag har hemma ändå behövs bytas och då passar det ju ganska bra att gå på lite större.
annars kan jag klart rekommendera XP10 beläggen från pean.. svårt att slå det bettet om man inte köper PFC beläggen, men då bör man vaxa(eller spruta vaselin på) fälgarna innan varje körning och spänna bältet . . .
edit. kanske bör tillägga att om ni kikar lite noggrannare på filmen från er jakt på isen så valde jag att jaga instället för att bli jagad och ligger hela tiden på samma avstånd efter er 😉 :*
-johan
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.