Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35748
    Zenon
    Deltagare

      Min torkarmotor har strulat i vinter och gått tungt, och slutade fungera till och från, men nu har den gett upp helt, tog dän all plast på insidan och skruva isär för att försöka smöra upp, men fanns bra med fett på kugghjulen och axeln som troligtvis kärvar / fast rostad sitter ju innanför.
      Så får bli en ny, har hittat detta nr genom att googla idag: 86510AG081
      Ska kolla med återförsäljare imorgon om det är korrekt till min bil och om det finns flera nr på samma artikel. Då jag bara fick 2 träffar på ebay och 3 st på bildelsbasen.
      Vanligt fel på dessa bilar? Någon som vet vad en helt ny kostar? Och någon vettig sida inom EU för inköp? Om man ej köper begagnad. Vet ej vad prisskilllnaden är. Hur får man dän torkar grejen från axeln? Skruvar lr avdragare? Min satt som berget, och vågade ej ta i mera innan jag vet exakt metod.

      #288002
      Igge
      Deltagare

        importcarparts.co.uk är en bra sida, finns det inte upplagd kan man ringa/maila så kan de tydligen oftast få fatt i delarna 🙂

        opposedforces.com är bra för att hitta artikelnummer

        #288003
        Descooby
        Deltagare

          Har du mätt upp den? Kablaget/kablar till torkar motor brukar bli skavd. Går in via högra gångjärnen i taket till bagaget. Ofta skavt där.

          Skickat från min G8341 via Tapatalk

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.