Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35843
    Andersson
    Deltagare

      Hej Subaru vänner
      Lite sent men undrar om det finns intresse för en liten träff i Falkenberg lördagen den 14/7?
      Träffen tänkte vi starta kl.11.00 på en parkering i utkanten av Falkenberg för att ta oss med bil eller till fots in mot centrum för att hitta en trevlig uteservering för att prata skit över en god lunch och kanske framåt kvällen lite middag med god dricka på ett nytt ställe i goda vänners lag dvs. en heldag i centrum med Sara och Mats som våra eminenta guider. Man kan med andra ord ramla in när man vill under dagen. Mer information kommer senare om var vi träffas om intresse finns, skriv gärna när ni kommer så vi inte väntar eller missar någon på parkeringen!
      Det blir troligen ganska bilfritt efter lunchen 😉

      #288413
      94LX46
      Deltagare

        Låter ju lite trevligt

        #288411
        Andersson
        Deltagare

          Kanske skulle skriva att jag själv tänkte komma…men med husbilen fredag kväll eller lördag morgon beroende på hur jag jobbar på fredagen.

          #288414
          94LX46
          Deltagare

            Kommer missa detta då jag åkte på lite jobb istället

            #288412
            Andersson
            Deltagare

              Tack Sara och Mats för en trevlig helg. Fredag kväll på stan med grillbuffe’. Lördag med slingriga vägar till Falkenbergs Motorbana med fina bilar och några känningar hemifrån 😉 ett besök på glassfabriken…gott 🙂 lite rådjurssadel till kvällsmat och god dricka och ännu mer bilar långt in på småtimmarna 🙂 dvs. en kanon helg, tack så jättemycket

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.