Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13456
    Aquila
    Deltagare

      Nu har Tullinge blivit avklarat. Jag har inte någon tidigare erfarenhet av sådana här events men jag tyckte allt flöt på bra. Det var jävligt långa köer till matkioskerna dock…
      Solen gassade och tänkte man inte på solskyddskräm innan man kom dit kommer man komma ihåg det till nästa gång *brunbränd* 🙂
      Jag märkte att inte alla Subbor stod vid märkesparkeringen. Det var lite synd att inte alla samlades vid ett ställe, tycker jag.

      Nu har man fått se Svarten “in real life”. Något som inte skett innnan.
      Men coolast av allt, jag fick se den berycktade Silverpilen! Tyvärr lyckades jag inte ha tag i the owner himself, men det kommer väl fler tillfällen…

      Till alla som kommer till regionsmötet i sthlm imorrn: Vi ses där! Jag har med mig min nya leksak.(Peugot 206 till den som glömt)

      /Aquila
      NOW in upgraded version WITH Wheels!

      #129519
      GRID
      Deltagare

        Här finns 3 bilder från klubb”parkeringen” 🙂
        http://www.3dluvr.com/grid/temp/tullinge/

        /GRID

        #129516
        Imp
        Deltagare

          LAST EDITED ON Jun-16-02 AT 00:21AM (GMT)
          LAST EDITED ON Jun-16-02 AT 00:19 AM (GMT)

          sikken tur att inte jag kunde komma då.. parkera min bil på gräs är nog = extrem brandrisk 🙂

          vågar nog inte komma till denna regionsträff heller.. jag skulle bara bli mobbad för alla stenskott å den skitiga lacken:)

          dessutom e jag värdelös på å presentera mig:)

          #129509
          SecretAgentMan
          Deltagare

            Jag får tacka de som kom och fyllde gräset med vackra riskokare, det blev riktigt bra! Och jag får hoppas att solbränna, vattenbrist och huvudvärk hölls inom kontroll för de som uthärdade gårdagen på Tullinge… 😀

            Och det var trevligt som vanligt att kicka tillbaka lite med “järngänget” efter med en kopp kaffe hos farbror F.

            Avslutningen med konbana i TEEEBI var pricken över i:t, riktigt kul…det måste göras om.

            Återigen, stort tack till er som kom…hoppas bara spoilernytt/volvosport fick lite trevliga bilder.

            /J

            Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

            Banträffsansvarig SSI

            #129517
            Aquila
            Deltagare

              >sikken tur att inte jag kunde komma då.. parkera min bil på gräs är
              >nog = extrem brandrisk 🙂

              Gräset var blött på morgonen…

              /Aquila
              NOW in upgraded version WITH Wheels!

              #129515
              Dawn
              Deltagare

                VARFÖR KÖRDE INTE FLER IMPREZOR PÅ STRIPPEN?
                JAG SÅG BARA EN!
                LITE BESVIKEN… *SUCK*
                …e’ det bara jag och ett fåtal till som tycker det är så kul…
                … jaja det var kul att titta på Subborna när de stog så stiligt uppställda på gräset.

                /Dawn

                #129520
                Mange
                Deltagare

                  synd att man missad hela tullinge. Var tvungen att köra tjejen.
                  Men det kommer fler tillfällen.

                  /Mange
                  Nyköping

                  #129510
                  SecretAgentMan
                  Deltagare

                    Min åsikt vad gäller rattlåsracing…

                    Som någon sade i publiken….”ja, alla har vi ju våra intressen”…efter att ha frågat ut mig varför jag inte körde, och jag förklarat att jag hellre körde på bana… 😉
                    Jag riskerar hellre ett växellådsras på en skitkul banträff, än att rasa den efter att ha väntat 3 timmar i en stekhet lineup.

                    /J – har egentligen INTE råd med växellådor…finax anyone? 😉

                    Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                    Banträffsansvarig SSI

                    #129521
                    Niklas
                    Deltagare

                      Såg fint ut, det gjorde ni bra pojkar! 🙂

                      Subaru – All we’ll drive!

                      #129518
                      Aquila
                      Deltagare

                        Alien> Var DU där??

                        /Aquila
                        NOW in upgraded version WITH Wheels!

                        #129512
                        OzO
                        Deltagare

                          Min dator kraschade mitt under skrift… x( så här kommer en mycket förkortad version:

                          – Kul att se gänget igen!
                          – Snygg klubbparkering!

                          – Dåligt tempo.
                          – För många “tråkiga” bilar.
                          – För lite bra repor av “superbilarna” – förutom Syclone-Robban som e kung!
                          – För lite mat + dryck iom för mycket köer.
                          – Kan dom inte fixa mera stånd med pryttlar som man kan kika på? T-shirt + Bilsporttidningar e lite klent…
                          – För lite raggarbilar!!! 😉
                          – Var tog utlottning av dragsterturen vägen? Hallå, jag vill åka…

                          Fast jag kommer dyka upp nästa år igen… ännu tidigare!

                          “Varför var det inte…?” “Varför gjorde ni inte…?” “Var var ni…?”
                          Vad jag gör med BlåPilen e min ensak! :p;):D

                          ______________________________________________
                          http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif –¤ The Blue Pile of Cr@p! ¤–
                          http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                          #129513
                          OzO
                          Deltagare

                            Kollade tiderna på Bilsports sida:

                            Klass 4, Bakhjulsdrift med överladdning
                            Mathias Widoff, 13,695/158,64/1,894

                            Subaru… bakhjulsdrift… ??? Sen när då? Eller får man välja klass när man kör? Jag skulle inte välja Supramannens klass… inte Syclones heller för den delen… hmm… ah, just ja, carparkfairy! 😀

                            ______________________________________________
                            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif –¤ The Blue Pile of Cr@p! ¤–
                            http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                            #129511
                            SecretAgentMan
                            Deltagare

                              LAST EDITED ON Jun-17-02 AT 12:02PM (GMT)
                              Man får gratulera till en bra tid Mattias!!!
                              Jag antar att det är en 60-fotare på 1,89…vilket faktiskt är riktigt bra.

                              Och med diverse jänkarforums webb-räknare så landar man på 220 drivhjulskusar…ungefär…inte undra på att de har 220-230 kusar på hjulen bara de tänker på att fippla med laddtrycket.

                              🙂

                              /J

                              Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                              Banträffsansvarig SSI

                              #129514
                              ExOrdis
                              Deltagare

                                >VARFÖR KÖRDE INTE FLER IMPREZOR PÅ STRIPPEN?
                                >JAG SÅG BARA EN!
                                >LITE BESVIKEN… *SUCK*
                                >…e’ det bara jag och ett fåtal till som tycker det är så kul…
                                >… jaja det var kul att titta på Subborna när de stog så stiligt
                                >uppställda på gräset.
                                >
                                >/Dawn

                                Varför besviken?

                                Subarumicke är hängiven och bygger på kraftigare material som troligtvis lär gå på strippen längre fram.

                                Helt enkelt av den anledningen att “acceleration är det som tar dig till nästa kurva”, som jag tror Jerry har uttryckt sig, och som säger en del om den egentliga och avsedda användningen av en rallybil. 😉

                                Jag hade gärna sett (och åkt) den Impreza som skulle varit med på Tullinge, köra mot superevon och supramannen, det skulle varit intressant… Kommer förhoppningsvis framöver.

                                Hur kul är det egentligen att se gatbilar på strippen, efter att ha sett och hört topfuel-bilar startat och kört? 🙁

                              Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.