Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1403
    nukem
    Deltagare

      Där är många billiga Type R på blocket. Finns det många olika type r verisioner ?

      Tycker dom varierar väldig tmycke i pris. för nån månad sen när ja kolla kosta dom över 200K. nu hittar jag för runt 100 K.

      #44732
      syke
      Deltagare

        Håll dig borta från allt som det står Jap Sport på..

        #44734
        ricco
        Deltagare

          mm har ett par polare som håll på å bli totalblåsta av just japsport.. men ja de känns som japsport har diskuterats flera år nu på olika bilforum så..

          #44735
          NickeH
          Deltagare

            Har en kompis som köpte en supra av jap sport och det gick utmärkt, men han var noga med att kolla upp bilen och allt runt ikring.

            #44733
            Jimmya85
            Deltagare

              Detta är ju det största misstaget du kan göra. Sticka dit och tro dig kunna veta på plats vilken bil som faktiskt är bra, och ens ge dem en chans. Det finns säkert 1 av 30 av deras bilar som är OK, men varför stödja dem i huvudtaget. Har en polare som blev totalblåst på en Evo, kostade han inköpspris x2, och han fick sälja den för 40 000 kr pga rasad motor. Detta efter min far, som har i 30 års tid varit bilmek, kollat på bilen och trodde den var OK mekaniskt, men det var den inte.

              Jag skulle önska att alla håller sig borta från dem, så de går i konkurs. Är det någon som varit i England och kollat hos Keiglyes, så vet ni vad Jap Sports säljer för bilar.

              Jag skulle kunna skriva 20 A4 sidor om våra upplevelser och bravader med Jap Sports, men tänker låta bli.

              Hela Impreza klubben borde bojkatta denna skitfirman, eftersom de säljer just Imprezor som just ryker sönder, och ger bilmärket som vi älskar ett dåligt rykte.x(

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.