Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 62 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5992
    OzO
    Deltagare

      Ok, du har en Impreza. Drömbilen. Leksaken. Your baby. :7

      MEN om du skulle skaffa en andra bil (eller för den delen en tredje) vilken bil skull du välja då och varför??

      Skriv och berätta!
      ______________________________________________
      http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p

      #76525
      OzO
      Deltagare

        Jag kan börja…

        1. Ford Mustang Mach I/Boss 302 från ’69. Svart! }>

        Hur rock’n’roll som helst! Mycket attityd/muskler som kommer att komplettera subban väl på soliga sommardagar. Dessutom blir jag insläppt på Power Meet. Ingen som kommer att veta att jag har en riskokare i garaget också! 😀

        2. Volvo 240 GLT sedan. Färg spelar väl ingen roll på en Volvo? :7

        Tja, alla andra har en. Dom är snygga. Relativt stor och sväljer både stereo och packning. Lättmeckad så t.o.m. jag kanske kan underhålla den.
        ______________________________________________
        http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Ragger!

        #76522
        SecretAgentMan
        Deltagare

          Alternativa “vardagsbilar” när silverpilen börjar bli lite elak för gatan.

          1. BMW 325/328
          Man är svag…vad kan jag säga, men en 6:a låter mysigt.

          2. Renault Clio Sport
          170 kusar i gokartpaket…mmmm.

          3. Volvo 855 T5R
          Volvos läckraste?

          /J

          #76537
          Greenfin
          Deltagare

            Fanatisk japslover thats me 😀

            1. Honda S2000

            2. Toyota Landcruiser

            3. Fabrikssits i Toyotas F1 bil till nästa år 🙂

            /H

            #76554
            dagar
            Deltagare

              Tja om jag hade petat in sju rätt på V75 idag så hade jag nog valt

              :7 :7 Maserati 3200GT :7 :7

              Men eftersom jag inte hade sju rätt så;

              1. Ford Mustang 69 (se skäl ovan!) :7

              2. Honda S2000 (mumma!) :9

              3. Honda Fitta (för namnets skull, borde ju kunna gå att importera) }>

              4. SAAB Viggen 🙂

              5. En till Subarau Impreza GT, så klart!!! :*

              #76538
              meshwolf
              Deltagare

                Jag suktar efter en Evo6:a och en Volvo V70 T5 (nya modellen) för att kunna köra runt alla nya, coola prylar till mina två leksaker. 😀

                /Pärra

                #76555
                Dawn
                Deltagare

                  Nissan Skyline GTR!!
                  OJ OJ OJ, vilken bil.
                  Har en Golf 2 men det går inte riktigt att jämföra de två.
                  De finns inte i samma division…

                  #76526
                  OzO
                  Deltagare

                    …när man tänker efter så har Japanarna alldeles för roliga bilar!

                    Imprezan i alla dess utformningar med 22B i spetsen
                    Supran
                    Skyline
                    3000GT
                    300SX
                    S2000
                    Z
                    ooops, glömde EVO VI! 😉

                    Vad har tyskarna att komma med? Italienarna? Skulle nån dyka upp på gatan med tre bilnycklar i handen (skulle aldrig hända men fantisera lite). I den ena nyckeln till en valfri fet tysk sportvagn, i den andra nyckeln till en Ferrari och i den tredje nyckeln till en Skyline GT-R V-spec.

                    Gissa vilken nyckel jag skulle ta utan att tveka? http://www.contrabandent.com/pez1/otn/glasses/ylsuper.gif

                    Skyline GT-R V-spec!! Vill helst ha den nya R35:an oavsett hur den kommer att se ut. Sen skall den förbi en Japansk Tuning firma innan jag tar nycklarna i handen! :7

                    Om jag inte fick drömma är det fortfarande paret raggers (Mach I och 240) som gäller! 😀
                    ______________________________________________
                    http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p

                    #76552
                    kroc
                    Deltagare

                      Skulle nog hellre vara utan bil än att ha nått annat, gillar min SUBBA utöver allt annat…. en rolig rally bil i mellan klass pris varför inte vara nöjd???
                      fast lite mer flås skulle man nog vilja ha… snart kommer snön och då blir det gasa av …… kolla hur många bilar som är snabbare ur rödljusen då??

                      GASA SÅ MYCKET NI ORKAR!! / Kroc

                      #76527
                      OzO
                      Deltagare

                        LAST EDITED ON Aug-29-01 AT 01:02PM (GMT)
                        Frågan var aldrig om att ersätta Subban. Den har sin plats i garaget. Frågan gällde komplement till Subban. En andrabil. En tredjebil.

                        Klart som fn man är nöjd med subban. Konstigt vore annars med tanke på hur mycket stålars man har lagt ner på den.

                        Min börjar bli mer och mer banvänlig och mindre och mindre gatvänlig. Därför letar jag efter en tredjebil… 😀
                        ______________________________________________
                        http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p

                        #76553
                        kroc
                        Deltagare

                          Ok då är det ju lättare att svara !! *ler* ett par najsa tennis dojjor som är sköna att knalla omkring i…. (sviker inte Subaru)

                          Mvh /kroc

                          #76548
                          Toni
                          Deltagare

                            Kul fråga!

                            Svårare att svara…hmmm.
                            Om man hade obegränsat med pengar så skulle svaret vara:
                            1. Ferrari – vilken som helst av de moderna tvåsitsiga. Den skulle vara röd. Bara för känslan att äga det värsta – som samtidigt har en enorm tradition, kultur och körglädje. Ni som var med på Ferrari-center i vintras förstår…
                            2. Honda VFR800F1 – (svag för MC) skulle jag väl egentliigen ha råd med redan idag men den skulle mest stå i garaget då jag inte har så mycket tid att köra.
                            3. Mercedes S500L med TV, video och PS i baksätet för barnen, navigationssystem fram för pappa – man måste ju ha något att köra omkring familjen i också.
                            Kan man åka bekvämare på långresan? Tror inte det.

                            Med dagens ekonomi förutsatt att man lägger ännu större andel av hushållsekonomin på fordon:
                            1. Honda VFR800F1 (MC) – en vacker dag kan jag inte stå emot längre…
                            2. Begagnad importerad Renault Grand Espace – familjebussen. TV och video i baksätet för barnen.
                            3. Peugeot 205 CTI – om man vill åka cab billigt och hyfsat kul

                            Toni

                            #76560
                            stoje
                            Deltagare

                              håller med croc….

                              #76561
                              stoje
                              Deltagare

                                kroc skall det stå…

                                #76523
                                SecretAgentMan
                                Deltagare

                                  …fan man kanske skulle inhandla en cossie så man får lite lugn och ro…

                                  😀 😀 😀

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 62 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.