Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #27655
    karlzzon.
    Deltagare

      Nu står jag och en glad fransos i Hagfors och solen skiner för fullt!!!!

      #236069
      Daniel666
      Deltagare

        Ha det nu grymt skoj och skåla en gång för mig med 😉

        #236064
        challe
        Deltagare

          Nu har vi kommit upp till boendet, sitter och ljuger för varann och tittar på hockey. Har kollat upp vilka sträckor det blir imorrn. Lutar åt kirkenaer som ss4 och sedan finnskogen som ss8

          Daniel: Skål 🙂 glöm inte att ha telefonen nära till hands om en stund 😉

          Edit: Skapade en tråd och flyttade över inlägg hit så vi kan ordbajsa om årets whallie

          #236067
          karlzzon.
          Deltagare

            det gjorde du bra! syns snart puss o kram

            #236056
            andreaswrx
            Deltagare

              Ss2 ss5 ss9 blir det imon

              #236060
              Andersson
              Deltagare

                Det blev SS4 och SS9 idag. Nu har vi ätit kvällsmat och Kapten är här och hälsar på 🙂

                #236066
                bobban
                Deltagare

                  Det blev SS4 och SS9 idag. Nu har vi ätit kvällsmat och Kapten är här och hälsar på 🙂

                  ååååh kag är inte ett dugg avis påre och de andra tokarna näää då inte alls 😉 ta en Morgan åt mig med skååål på er gubbar och gummor 😉

                  #236076
                  nossnoJ
                  Deltagare

                    Imorgon bitti åker jag upp och ska kolla. Hojtar till om jag känner igen någon av er ute i skogen.

                    Någon mer som är sugen på att följa med? Åker via Eskilstuna!

                    #236055
                    Janne248
                    Deltagare

                      Skål på er i Värmland!

                      #236065
                      challe
                      Deltagare

                        Nu står vi och hänger framme vid staketet på colins crest, vart är ni andra 😀 😀 😉

                        Ska bli ballt som faan, trodde det skulle vara mer folk nu men det är lungt so far

                        #236071
                        Vince
                        Keymaster

                          Skitbra ställen på vargåsen idag. Först Colins crest o sen ett guldställe en bit innan colins crest. Många rutinerade rallyrävar i skogen men hur många grillar rådjursspett o viltsvinskebab :).snacka om lyx….tack Andersson 🙂

                          #236073
                          TomK
                          Deltagare

                            Man blir så sjukt sugen på att vara där!
                            Nästa år ska jag helt klart dit! 🙂

                            #236077
                            nossnoJ
                            Deltagare

                              Jaha idag har man avverkat sitt första svenska rally. Riktigt roligt att vandra ut i skogen och kolla.

                              Detta kommer göras om fler gånger.

                              #236057
                              andreaswrx
                              Deltagare

                                Det sätt långt inne men blev och lyfta wrc bil till sist, sen råkade vi hamna på radion med.

                                #236058
                                Nikke McRae
                                Deltagare

                                  Hemma igen. För vår del såg vi Shakedown, Finnskogen, Fredriksberg och Lesjöfors.

                                  Stod på Lesjöfors idag och putta upp Merkstejin båda vändorna. Gammalt rallyordspråk: Där Merkstejin varit finns inga snövallar kvar. 🙂
                                  Neuville fick ett hjärnsläpp i ett vägbyte också, tror safetykillarna ställer sig bakom ata-banden nästa gång. 😀
                                  Har lite mobilfilm att ladda upp, så ni får se. Kommer i veckan.

                                  Blev jagad i Hagfors av en viss Karlsson och en fransos. Kul o ses!
                                  Såg även Andreas på håll på shakedown. Annars såg man inte så många Imprezor, utom på sträckorna. 🙂

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.