Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22406
    OzO
    Deltagare

      Uppgradering av galleriet pågår och det kommer vara störningar hela dagen (pga att jag måste åka till riktiga jobbet och inte hinner klart det hela nu… ;)).

      _______________________________________________________________________________
      ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

      #191680
      Chewie
      Deltagare

        Det e´lungt, det är iaf någon som gör jobbet;-)

        #191677
        OzO
        Deltagare

          Galleriet uppgraderat. Laddning av förstasidan (och generellt sett alla sidor) går sk!tsegt! Vet ej vad som är felet förutom att vi har en miljard bilder/album inlagda. Dags att gå över till databasbaserat och inte filbaserat… 🙂 …todo…

          Layout inte längre SSI utan default. Fixas vid tillfälle.

          _______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

          #191676
          maxan
          Deltagare

            Galleriet uppgraderat. Laddning av förstasidan (och generellt sett alla sidor) går sk!tsegt! Vet ej vad som är felet förutom att vi har en miljard bilder/album inlagda. Dags att gå över till databasbaserat och inte filbaserat… 🙂 …todo…Layout inte längre SSI utan default. Fixas vid tillfälle._______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

            Segt.. Måste vara dålig dator! 😀 We need bigger guns! höhö

            p.s. Har studsat webben lite upp och ner under förmiddagen p.g.a. uppgradering av databasen. Skall hålla mig till topic 🙂

            #191681
            Niklas
            Deltagare
              #191678
              OzO
              Deltagare

                Fel layout fortfarande men jag har 180 på jobbet just nu så vi får stå ut… hur skall det gå? :+ 😀

                _______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

                #191679
                daniel83
                Deltagare

                  Jag gillar det nya utseendet på Galleriet. :7 :7

                  //Daniel

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.