Detta ämne har 4 svar, 1,208 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 2 månader sedan av Kvarnis. Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt) Författare Inlägg 12 augusti, 2002 kl. 10:28 #1906 WasteGateDeltagare Tjenare Impreza vänner! Jag ska köpa ny downpipe och har funderat lite på en DP från Uppsala Avgasteknik. De tillverkar Twin-Dump DP med 3″ rör, för detta vill dom ha 2500 + 1000 pix för montering. Vad tror ni om detta, är det nåt att ha eller ska jag ta hem ett Magnex rör i stället och försöka hitta en meck som vill montera det åt mig? // Freddy 12 augusti, 2002 kl. 10:49 #47733 PractosDeltagare montering av dp är inte svårt…tar bara några timmar och det räcker med lastpallar fram och vanliga verktyg…sparka på en kompis som kan hjälpa dig så har du bytt 1000kr montering mot en hamburgare 😀 mvh/Henrik 12 augusti, 2002 kl. 12:24 #47732 SecretAgentManDeltagare Antingen är det svindrygt att få loss bultarna vid turbon (och man drar av dem), eller så är det ett halvtimmesjobb att byta downpipen. 🙂 Jag kan hjälpa till med montering – det kostar inte 1000:-, men betydligt mer än en hamburgare i alla fall. 2500:- ÄR billigt för en downpipe dock. /J Subaru – The Beauty of All Wheel Drive Banträffsansvarig SSI 13 augusti, 2002 kl. 05:38 #47735 WasteGateDeltagare Vad tror ni då om downpipen, kan det vara någon större skillnad på funktionen om man jämför med andra modeller typ Magnex och ScoobySport? Man vill ju ha lite mer effekt och bättre körbarhet. 🙂 // Freddy 13 augusti, 2002 kl. 13:12 #47734 KvarnisDeltagare En stor öppning med spliter för wategate och turbo outlet är det allra bästa ..typ APS…är jubara iofs att svetsa dit på SS /Kvarnis Författare Inlägg Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.