Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 49 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #46498
    Bodyshot
    Deltagare

      Jag tänkte vända på tråden och fråga vad ni har blivit IFRÅNÅKTA av istället 😉

      Jag kan börja. Gul Porsche GT2 med 350mackor bak som spann i 160km/h och jag hade inte en chans med min 420hk STI, jag såg dock vart han tog vägen, bara följa dom svarta remmarna han lämnade efter sig 😛

      #46480
      Pasi_k
      Deltagare

        Supra mkIV BPU strax över 400HK
        Höll koll i sidospeglen och väntade på att han skulle komma och blåsa förbi , men icke.
        Både han och jag var snopna.
        304hk WRX STI -02

        #46481
        Pasi_k
        Deltagare

          Supra mkIV BPU strax över 400HK
          Höll koll i sidospeglen och väntade på att han skulle komma och blåsa förbi , men icke.
          Både han och jag var snopna.
          304hk WRX STI -02

          #46510
          Turbovin
          Deltagare

            Frånåkt av en Audi S2 sedan, samt en Sierra Cosworth rwd, båda med omkring 400+. Sen fick jag en kompressormatad Corvette C5 efter mig som förmodligen hade åkt ifrån mig om det inte hade vart för grepproblem.

            #46513
            Turbovin
            Deltagare

              Frånåkt av en Audi S2 sedan, samt en Sierra Cosworth rwd, båda med omkring 400+. Sen fick jag en kompressormatad Corvette C5 efter mig som förmodligen hade åkt ifrån mig om det inte hade vart för grepproblem.

              #46514
              Fricke.w
              Deltagare

                Har kört i från nya corvette c6, en automat viserligen, men va fan dom är vell på typ 405hk dom, så lite stolt vart man ju, körde 2 gånger mot heren i bilen, som var lika snab varje gång att gör sin kick down 😛
                körde från cirka 70-160km/h första då hade jag vell 3 billängder till godo
                sedan från 90-200+km/h då hade jag vell cirka 100 meter till godo, så tror han gav sig där, för tror inte min impreza, har så mycket att säga till om efter 200km/h då en sådan corvette nog skottar på bra till 300 streket som dom faktist toppar 😉

                #46515
                Fricke.w
                Deltagare

                  Har kört i från nya corvette c6, en automat viserligen, men va fan dom är vell på typ 405hk dom, så lite stolt vart man ju, körde 2 gånger mot heren i bilen, som var lika snab varje gång att gör sin kick down 😛
                  körde från cirka 70-160km/h första då hade jag vell 3 billängder till godo
                  sedan från 90-200+km/h då hade jag vell cirka 100 meter till godo, så tror han gav sig där, för tror inte min impreza, har så mycket att säga till om efter 200km/h då en sådan corvette nog skottar på bra till 300 streket som dom faktist toppar 😉

                  #46483
                  minid
                  Deltagare

                    Drog en ESS trimmad M3 E46 från stillastående. Men han kom inte förbi heller. Detta var med min gamla STi. STi 2006 med catback system. 🙂

                    #46482
                    minid
                    Deltagare

                      Drog en ESS trimmad M3 E46 från stillastående. Men han kom inte förbi heller. Detta var med min gamla STi. STi 2006 med catback system. 🙂

                      #46504
                      Bodyshot
                      Deltagare

                        Porsche GT3rs på bana, den gick bra i kurvorna men sämst rakt fram!

                        #46492
                        Blackwidow
                        Deltagare

                          Har åkt ifrån en BMW M6 samt en Lamborgini Gallardo som var på besök i Helsingborg på race en kväll. Sen blir det ju en och annan M3 och liknande, De har inte mycket chans när man kör från 0km/h och upp. :p

                          #46505
                          Bodyshot
                          Deltagare

                            Har åkt ifrån en BMW M6 samt en Lamborgini Gallardo som var på besök i Helsingborg på race en kväll. Sen blir det ju en och annan M3 och liknande, De har inte mycket chans när man kör från 0km/h och upp. :p

                            Respekt!!! Vad har du för bil och vad för motorspec? MVH

                            #46493
                            Blackwidow
                            Deltagare

                              Då körde jag endast med en taskig ecutech map på ca 300Hk.
                              Men Imprezan en grymt snabb upp till 120-150 med lite snabba växlingar.

                              STi -05

                              #46523
                              Snilsson
                              Deltagare

                                Tycker det är dags att återuppliva denna gamla tråd nu när det är jaktsäsong.. 😉

                                Jag har lyckats köra ifrån en Supra med BPU trim och en M3 E46, båda från rullande start.
                                En C32 AMG fick smaka baklyse också, dock var det från stillastående så det var mest synd om honom… 😀

                                Fick dock pisk av en EVO III med smidd motor, rensad inredning m.m. men det talar vi inte högt om..

                                Hur har det gått för er?

                                #46520
                                t1hero
                                Deltagare

                                  Mantorp långa rakan.
                                  Åkt ifrån: I regn, alla andra, tvåhjulsdrivet och/eller Rdäck…
                                  Frånåkt av: Audi S5 2012, med en frustrerande billängd eller två.

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 49 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.