Visar 4 inlägg - 46 till 49 (av 49 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #46525
    passos
    Deltagare

      kört ifrån.
      impreza
      evo 8
      supra
      skyline r33
      e36 m3
      335 bmw
      diverse volvos
      m.m…

      frånåkt.
      en satans cp 740 med drag hoosters bak.

      listorna kommer bli längre båda 2 och jag kör min GC8 type-r -97

      #46521
      Patrick P931
      Deltagare

        Till min egen förvåning körde jag jämnt med en ny Audi RS4 häromkvällen. Jag tog han en halv billängd i starten men sedan höll vi ungefär samma takt upp till närmare 200 km/h (trean ut). Jag släppte av först då jag ansåg att det gick lite väl fort och vägen skulle svänga. 😉

        Kanske inte så hårigt som en del andra kört här men det är sällan någon racear en Forester, så jag blir glad för det lilla som bjuds. 🙂

        #46524
        zanoii
        Deltagare

          Till min egen förvåning körde jag jämnt med en ny Audi RS4 häromkvällen. Jag tog han en halv billängd i starten men sedan höll vi ungefär samma takt upp till närmare 200 km/h (trean ut). Jag släppte av först då jag ansåg att det gick lite väl fort och vägen skulle svänga. 😉

          Kanske inte så hårigt som en del andra kört här men det är sällan någon racear en Forester, så jag blir glad för det lilla som bjuds. 🙂

          Kan tänka mig att snubben i RS4:an var både förvånad och lite irriterad.. 😀

          #46522
          Grovsnus
          Deltagare

            Förra veckan hamnade jag jämte en civil polisbil (passat 245 hk 4wd) vid ett rödljus och kunde inte låta bli att gasa lite och bjuda upp till dans. 0-60 km/h blev det, jag vann ,polisen nickade lite lagom surt mot mig slog på blåljuset och gjorde en U-sväng och försvann…

            Idag kunde jag inte låta bli att ge mig in i ett omöjligt race, och mycket riktigt förlorade jag.. Hottad skyline på snudd på rak väg, från 110 och uppåt. Måste ändå säga att min otrimmade wrx skötte sig förvånansvärt bra.

            SSC #1596
            Oyp_Oyp

          Visar 4 inlägg - 46 till 49 (av 49 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.