Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #754
    HAEN
    Deltagare

      Jag undrar var man kopplar in slangen från laddtrycksmätaren på motorn någonstans.

      mvh daniel

      #40253
      skytiskapilen
      Deltagare

        Om du använder sökfunktionen med tex “koppla in turbotryck” som sökbegrepp får du ett antal trådar som besvarar detta. Kan inte svara dig direkt då jag inte vet vilken MY du har.

        Sökfunktionen är ett bra tips för alla som söker info…. Har detta sagts tidigare? 🙁

        /Andreas

        – Original Gangster –

        #40255
        HAEN
        Deltagare

          Ursäkta jag har en 03 annars på en gt är det ju lätt å montera men på min sti fins det ju inget sånt där uttag som fins på gtn.

          #40251
          SecretAgentMan
          Deltagare

            Ok har ett bra sortiment med t-kors, hitta ett som passar på slangen som går till dumpventilen (den mindre av de två), koppla in mätaren där med korset.

            /J

            #40256
            neongreen
            Deltagare

              måste bara säga att sök funktionen är fruktansvärt dålig, nog den sämsta jag sett aif, man får ju samma resultat på vad man än söker på.

              #40257
              alrik
              Deltagare

                måste bara säga att sök funktionen är fruktansvärt dålig, nog den sämsta jag sett aif, man får ju samma resultat på vad man än söker på.

                Prova att göra en mer avancerad sökning. Sen så kan man ju välja vilken del av forumet man vill söka i, prova att söka om ET i däck och fälg å broms delen.

                Sen så behöver man inte överdriva i sina negativa vibbar. Jag har nästan hittat allt jag har behövt veta genom sökning. Den som söker finner, var lite påhittig när det gäller sökningen också

                / Mikael

                #40252
                OzO
                Deltagare

                  måste bara säga att sök funktionen är fruktansvärt dålig, nog den sämsta jag sett aif, man får ju samma resultat på vad man än söker på.

                  Vad söker du på? Hur söker du? Var söker du?

                  _______________________________________________________________________________
                  ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

                  #40254
                  STIred
                  Deltagare

                    måste bara säga att sök funktionen är fruktansvärt dålig, nog den sämsta jag sett aif, man får ju samma resultat på vad man än söker på.

                    Sökte på exakt samma grej för cirka 1 vecka sen, dvs ville koppla in laddtrycksmätare på STI 04. Fungerade utmärkt:D

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.