SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Vad måste bytas för montering av 6 petad låda på min Sti RA

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    GT99
    Deltagare

nej var nästan helt säker på det men ville bara ha en bekräftelse på det 🙂

-L-
      Deltagare

Bumpar den här.

Måste nu göra något åt min låda som låter sämre och sämre.

Bilen har en vf35:a som jag tänkte låta ladda på så friskt den vill, nu kör jag bara 1 bar.

Har mer eller mindre bestämt mig för en 6spd, pris 2100 pund från UK. I kittet ingår kardan och bakdiff. Räcker detta? Har firmat förstått att den är menad åt en euro my99 och inte någon obskyr japaneshistoria?

NickeH
        Deltagare

Bumpar den här.Måste nu göra något åt min låda som låter sämre och sämre.Bilen har en vf35:a som jag tänkte låta ladda på så friskt den vill, nu kör jag bara 1 bar.Har mer eller mindre bestämt mig för en 6spd, pris 2100 pund från UK. I kittet ingår kardan och bakdiff. Räcker detta? Har firmat förstått att den är menad åt en euro my99 och inte någon obskyr japaneshistoria?

Läs andra posten där står vad du behöver, om firman förstått vad du har för bil är ju svårt för nån annan än du att veta.

Kvarnis
          Deltagare

IOM att du med diff så är det ju ganska lungt, men du behöver kardan och spakställ med.

GT99
            Deltagare
              Just try
              Deltagare

Detta kan kanske vara nåt för dig Magnus.http://bbs.scoobynet.com/private-sale-general-17/783465-6-speed-complete-package.html

Blir helt klart sugen! Tyvärr har jag inte riktigt budgeten för detta just nu tyvärr. Har lite annat som måste fixas också. Vad tror ni total summan skulle bli med frakten? För hela packetet blir det ca 25 0000kr om jag räknade rätt.

Ett stort tack dig pontus och alla ni andra härliga medlemar som ställer upp och hjälper till när det behövs!

GT99
                Deltagare

Ja det är ju lite pengar det handlar om men sett till vad som ingår så måste man ju se det som ett bra pris 🙂 .
                  Angående frakten får man säkert räkna med 2000kr iaf.
                  Men borde väl finnas ett gäng här som har skickat nåt via pall från england som kan svara på den frågan.

Kvarnis
                  Deltagare

2000kr stoppar inte., räkna med £200-250 minst.

Oblivion
                    Deltagare

160pund gick min låda på i frakt.

UPS modell långsam lastbil ^^

Kvarnis
                      Deltagare

160pund gick min låda på i frakt. UPS modell långsam lastbil ^^

Men det var från en skrot eller?
                        Dom har billigare frakt oftast.

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.