SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor vad skulle ni köpa?

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    b20mannen
    Deltagare

å nej du b20mannen inge skvaller än 😉 om inte nån skulle pricka absolut rätt !

”Time to get cryptic and silent”.

http://japundit.com/wp-content/uploads/2008/04/blowfish.jpg

Hålla käften är en svår konst. 😀

b20mannen
      Deltagare

Ha ha jag får ju lite insiderinfo 😀 Ska bli kul o följa iaf, blir nog grymt./r

Mariiiiijjaaaaaa! shhhhhhhhhhh. 😀

bowser
        Deltagare

hahaha ja svårt som fan =)

det borde ju du veta johan…

hittar man min prata på knapp så då jävlar. folk kan fan tro man blöder i munnen 😉

STIred
          Deltagare

He he ska nog allt få Maria berätta lite 😉 Nu kan inte Johan påverka henne så mycket när hon är ett antal mil därifrån 😀

/r

b20mannen
            Deltagare

He he ska nog allt få Maria berätta lite 😉 Nu kan inte Johan påverka henne så mycket när hon är ett antal mil därifrån :D/r

😮

Du vet väl straffskalan för industrispionage? Vatten och bröd, (och allt som kryper på golvet), i minst hundra år. 😛

Skämt åsido. Specen på drömspisen är enkel. Toda omslipad GT-vev, H-stakar av kvistfri bambu, ovala Hondakolvar, Butterix rejs-toppar i latexgummi och ett block CNC-fräst ur ett solitt stycke guld. Sorry, men det är så svårt att hålla mun. 😉

STIred
              Deltagare

:oDu vet väl straffskalan för industrispionage? Vatten och bröd, (och allt som kryper på golvet), i minst hundra år. :

Ha ha du hotar iaf inte med nån gjutgärnspanna och eldgafflar som hon brukar göra iaf 😉 😀

http://weblogs.amny.com/entertainment/urbanite/blog/frypan.gif

/r

Kvarnis
                Deltagare

Det är Rigoli som byggt motorn enligt spec vi kom fram till.
                  Veven var om jag minns rätt en en crover som är cryo behandlad och niterad, 83mm slag.

Raul den ligger så fint under arbetsbänken tillsmans med GT42’n 😀

STIred
                  Deltagare

Raul den ligger så fint under arbetsbänken tillsmans med GT42’n 😀

Den kommer jag ta med mig i sommar efter jag varit uppe och vi tömt ditt whiskyskåp tillsammans 😀 😉

/r-tar nog gt 42an med 😀

MariaimprezaGT
                    Deltagare

He he ska nog allt få Maria berätta lite 😉 Nu kan inte Johan påverka henne så mycket när hon är ett antal mil därifrån :D/r

Vem e du? :+

Även mamma å pappa har en gjutjärnspanna.. å jag är bara 4 minuter bort! om de inte vore för den goda cidern 😉

Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!

Mobil: 0763-498601
                      Mail: maria@wroom.org

STIred
                      Deltagare

Vem e du? :+Även mamma å pappa har en gjutjärnspanna.. å jag är bara 4 minuter bort! om de inte vore för den goda cidern ;)Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!Mobil: 0763-498601Mail: maria@wroom.org

Ha ha niiice, är de lika duktiga på hantera den som du 😉 😀 ?

Ska nog till Motec snubben nån kväll i veckan, slår en signal innan kanske kan åka förbi 🙂

/r

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.