Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13445
    Toni
    Deltagare

      Ja, det må man säga! En mer kaotiskt träff-organisation har man sällan sett och ett värre gäng dårar på banan var det länge sen man såg också!

      På våra träffar så bromsar någon enstaka på sig under dagen, på Våler så var det 3 i timmen! Och då överdriver jag INTE. En silvrig Evo var ute i gräset och sanden i princip varannat varv och en gång snurrade han ett fåtal meter framför en svart bil som fick tvärbromsa. Den Skyline som var där körde rakt över gräset i chikanen och dök in framför nosen på en Nissan som just befann sig på väg ut ur chikanen, för att inte tala om en Mazda 323 som bara körde järnet rakt FÖRBI chikanen studsade över sandfållan, upp på gräset vidare studs tvärs över banan och körde fast i ett moln av sand strax framför räcket. Den som vill kolla på tok-körning åker till Norge helt klart!

      Den som däremot är rädd om bilen eller om livhanken håller sig till våra träffar. Nu ska i ärlighetens namn sägas att betydligt mer folk än väntat kom dit samt att även en del Norrmän menade på att det var ovanligt mycket incidenter. Sen var det bara 5-6 bilar åt gången ute på banan. Perra, Michael och jag lyckades i stort sett slippa åka i samma heat som de värsta busarna.

      Kul var det dock att träffa alla trevliga norrmän och även banåkningen var jag nöjd med men jag hade gärna sluppit köa för att komma ut på banan. Antagligen hade jag kört ännu mer om det varit bättre organiserat.

      #129437
      Bad_Mujo
      Deltagare

        Ok nu finns det ocensurerade bilder från träffen men jag vill ha klartecken från Micke (Mr Sushi), Perra och Toni för att lämna ut adressen. Regskyltarna är alltså ej “borttagna”.

        /Kalle

        #129434
        thomas200sx
        Deltagare

          Jag var där för att titta på alla 200’or förstås, men ibland kom även någon Subaru förbi synfältet… =) EVO’n skulle fått svartflagg för tilltaget. Nu blev det istället så att många andra fyrhjulsdrivna bilar tänkte att de skulle göra likadant. När de ansvariga från Norsk Trafiksenter till slut fick se vad som skedde fick en silverfärgad Impreza dagens enda svartflagga, inte för att han körde värst utan för att han råkade köra över gräset när den ansvarige stod och inspekterade. En tidig svartflagg hade gjort att man sluppit så om gräsmattan, men man dra sig ju i det längsta för att hala fram den… :-\

          Trevligt med så många Nissan =D

          Det var någon av den svenska Imprezorna som körde på Öhlin’are. Jag stog flaggvakt på morgonen och såg hur fint bilen gick i högfartskurvan jämfört med andra Imprezor. Lungt och fint och inte ett kast, för inte berodde det på förarens körskicklighet? 😉

          #129429
          Toni
          Deltagare

            >Ok nu finns det ocensurerade bilder från träffen men jag vill ha
            >klartecken från Micke (Mr Sushi), Perra och Toni för att lämna ut
            >adressen. Regskyltarna är alltså ej “borttagna”.
            >
            >/Kalle

            Går bra för min del. (Det är min bil som har Öhlinsare)

            #129438
            Bad_Mujo
            Deltagare

              Bilderna finns på http://user.tninet.se/~aun336q

              Under Våler 020520

              #129435
              thomas200sx
              Deltagare

                LAST EDITED ON Jun-01-02 AT 00:09AM (GMT)
                Toni -> Jaha det var du… Fiiint som snus!

                Bad_mujo -> Det var måååånga bilder det. Riktigt Trevliga var en del åxå. Kul!

                #129430
                Wiklundh
                Deltagare

                  Ska bli roligt att se.
                  Norrmännen kör som biltjuvar, speciellt en viss silver Evo. 🙂
                  Den filmen vill nog många se.

                  #129431
                  Wiklundh
                  Deltagare

                    >Nu ska i ärlighetens namn sägas att betydligt mer folk
                    >än väntat kom dit samt att även en del Norrmän menade på att det var
                    >ovanligt mycket incidenter. Sen var det bara 5-6 bilar åt gången ute
                    >på banan.

                    Har kört i Norge förut och denna bankörningen var precis som den förra.
                    Mycket dåligt organiserat och mycket avåkningar, men ett plus i kanten är alla glada norrmän.
                    Speciellt Imprezaägarna. 🙂

                    #129432
                    Wiklundh
                    Deltagare

                      Ja Bad_Mujo hade 2st 64Mb minnen som han kunde fylla, räckte dock med ett av dom.
                      Själv väntar jag på filmerna. 🙂

                      #129433
                      Wiklundh
                      Deltagare

                        Fresten Bad_mujo, lägg upp några av bilderna i galleriet här på impreza.nu.

                        #129436
                        Bad_Mujo
                        Deltagare

                          Bilder samt filmer kommer på en hemsida nära dig snart (när jag har tid ;))

                        Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.