• Detta ämne har 8 svar, 1,372 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Snowman.
Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1237
    Snowman
    Deltagare

      Hade dän (heter det så? :+ ) bakre delen av mitt avgassystem häromdagen för lite upp-putsning efter vintern.
      Då blev det mest bara några flisor kvar av packningen, så jag måste beställa en ny. Gäller alltså den bakersta packningen på systemet.

      Vet någon här vart jag kan hitta en sådan? Mailade till kn-racing, men har inte fått svar..

      /Markus – Autosol rockar!

      #43664
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Kör med avgaspasta och dra ihop om du inte får tag i packning (mekonomen har mer skit än man tror, det är högst troligtvis en vanligt 3-tumspackning du skall ha).

        /J – har till och med kört med packningssilikon avsett för motorer/lådor när det varit brist på packningar, funkar stabilt. 😀

        #43669
        Snowman
        Deltagare

          Ahaa, perfekt! Man tänker inte i dom banorna ibland.. Jag tänker Blitz = blingbling = japanskt o special o dyrt.

          Drar förbi Mekonomen efter jobbet alltså :9

          Tack Jerry! Hoppas du tillfrisknat nu! Du missade en kul helg på Elmia, men det får la tas igen på storträffen! 😛

          /Markus

          #43666
          SPiKE
          Deltagare
            #43670
            Snowman
            Deltagare

              Ahaa.. Du menar sååå 🙂
              Är det sån där pasta man kan ha mellan flänsarna menar du?
              Går det att ta bort o sätta ihop systemet igen eller blir det baggligt som fasiken där av den där pastan?

              /Markus – mätt o belåten :9

              #43667
              SPiKE
              Deltagare

                Blir som silikone (inte Pamela Andersson). Bara att skrapa bort lite lätt med en kniv.

                #43665
                Blocken
                Deltagare

                  Ahaa.. Du menar sååå 🙂 Är det sån där pasta man kan ha mellan flänsarna menar du?

                  Ursäkta OT…

                  http://www.apoteket.se/intershoproot/eCS/Store/sv/pictures/211144s.jpg

                  :+

                  /Kluck

                  …………………..
                  ThaiPerr!

                  #43668
                  SPiKE
                  Deltagare

                    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

                    *ASG* Den var bäst i år!!!!!!!!!!!!!

                    #43671
                    Snowman
                    Deltagare

                      Hahahaha! Ja, jävlar! Jag är ju lite för att glida runt, så det där ska allvarligt funderas på 😀 :9

                      /Markus – Glidar´n

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.