Är ute efter en uppsättning nya fälga till min GT’00.
Har kollat runt en hel del. Problemet som jag råkat ut för är att jag inte kan hitta något företag som har ett större utbud. Utan utbudet består oftast av 1-2st olika modeller. Detta på grund av ET som är på bilen.
Nu undrar jag om det finns någon som har koll på något företag som har ett lite större utbud?
Tack skall du ha. Har varit i kontakt med dem tidigare och har haft ett sponskontrakt på gång. problemet var bara att dem bara kunde erbjuda två olika fälger som passade med orginal ET. 🙁
Nej behöver inte vara exakt rätt ET. Dock har jag hadt problem med andra fälgar däcken har tagit i skärmkanten. detta trotts att jag har kört med 17″ 225/30 däck…
Har inte valsat skärmkanterna än, funderar dock på att göra det. så att man kan få på lite andra fälgar.
Nej behöver inte vara exakt rätt ET. Dock har jag hadt problem med andra fälgar däcken har tagit i skärmkanten. detta trotts att jag har kört med 17″ 225/30 däck…Har inte valsat skärmkanterna än, funderar dock på att göra det. så att man kan få på lite andra fälgar.
Kör lite smalare däck, 215 passar bättre.
/K
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.