› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Var köpa Turbo boost-mätare ?
- Detta ämne har 8 svar, 1,387 deltagare, och uppdaterades senast för 23 år, 6 månader sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
9 april, 2002 kl. 05:02 #14854
LOScooby
DeltagareHej alla !
Har precis fått installerat ett APS Club spec kit på min My00, bilen är helt förändrad!!!
Jag behöver därför införskaffa en turbo-trycks mätare för att få bättre koll!
Var köper man bäst sådana(bästa pris) och vilken typ(elektrisk solenoid eller?) ?Någon som installerat en sk. Dash pod med plats för 3st 52mm mätare, montering i mittersta pryl-fack?
//L-O
9 april, 2002 kl. 07:15 #153839SecretAgentMan
DeltagareJag kan hjälpa till med mätare…och jag har monterat mätarhus på a-stolpen…och i mittenfacket.
/J
Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
9 april, 2002 kl. 13:02 #153843LOScooby
Deltagarelåter kanon, har du några bra mätare att rekommendera!
//L-O ( email:Lars_olof_strid@hotmail.com )
9 april, 2002 kl. 13:12 #153840SecretAgentMan
DeltagareSkall det vara funktionabelt eller dyrt? 😉
Jag använder själv Autometers mätare, de är rimligt prissatta (700-någonting för en laddtrycksmätare) och passar in med originalinstrumenteringen.
Annars skulle jag gå på Defi’s mätare, om det skall vara exklusivt, räkna med >2000:- för en mätare med deras kontrollmodul, den har minnen för max sett laddtryck, och det finns flådiga varningslampor att koppla till.
/J
9 april, 2002 kl. 13:28 #153844LOScooby
DeltagareVad köper man enklast Autometer-boost mätare?
Har du koll på någon panel(3-mätare) som passar i original-fästen för luckan till pryl-facket(mitten av instr. panelen), har läst att det ska finnas!?//L-O
9 april, 2002 kl. 15:00 #153841SecretAgentMan
DeltagareJag kanske har en laddtrycksmätare över….och mittenkonsoll kan jag skaka fram – håller på att montera en sådan just nu faktiskt.
Mysigt med utemeck, solsken och fågelsång.
😀
/J
9 april, 2002 kl. 15:19 #153846omar
DeltagareJerry, du har PM
Mvh Omar9 april, 2002 kl. 15:25 #153845LOScooby
DeltagareHej igen !
Jag är mycket intresserad av en boost-mätare om du har någon över, är även intresserad av mitt-konsoll!!
Skulle vara fint om du kunde maila mig om lite priser och så! email: lars_olof_strid@hotmail.com
//L-O
9 april, 2002 kl. 17:06 #153842OzO
DeltagareSecretAgentMan, the scooby-hallick! :p;):)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.