• Detta ämne har 8 svar, 1,387 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av OzO.
Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14854
    LOScooby
    Deltagare

      Hej alla !

      Har precis fått installerat ett APS Club spec kit på min My00, bilen är helt förändrad!!!

      Jag behöver därför införskaffa en turbo-trycks mätare för att få bättre koll!
      Var köper man bäst sådana(bästa pris) och vilken typ(elektrisk solenoid eller?) ?

      Någon som installerat en sk. Dash pod med plats för 3st 52mm mätare, montering i mittersta pryl-fack?

      //L-O

      #153839
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Jag kan hjälpa till med mätare…och jag har monterat mätarhus på a-stolpen…och i mittenfacket.

        /J

        Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

        #153843
        LOScooby
        Deltagare

          låter kanon, har du några bra mätare att rekommendera!

          //L-O ( email:Lars_olof_strid@hotmail.com )

          #153840
          SecretAgentMan
          Deltagare

            Skall det vara funktionabelt eller dyrt? 😉

            Jag använder själv Autometers mätare, de är rimligt prissatta (700-någonting för en laddtrycksmätare) och passar in med originalinstrumenteringen.

            Annars skulle jag gå på Defi’s mätare, om det skall vara exklusivt, räkna med >2000:- för en mätare med deras kontrollmodul, den har minnen för max sett laddtryck, och det finns flådiga varningslampor att koppla till.

            /J

            Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

            #153844
            LOScooby
            Deltagare

              Vad köper man enklast Autometer-boost mätare?
              Har du koll på någon panel(3-mätare) som passar i original-fästen för luckan till pryl-facket(mitten av instr. panelen), har läst att det ska finnas!?

              //L-O

              #153841
              SecretAgentMan
              Deltagare

                Jag kanske har en laddtrycksmätare över….och mittenkonsoll kan jag skaka fram – håller på att montera en sådan just nu faktiskt.

                Mysigt med utemeck, solsken och fågelsång.

                😀

                /J

                Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                #153846
                omar
                Deltagare

                  Jerry, du har PM
                  Mvh Omar

                  #153845
                  LOScooby
                  Deltagare

                    Hej igen !

                    Jag är mycket intresserad av en boost-mätare om du har någon över, är även intresserad av mitt-konsoll!!

                    Skulle vara fint om du kunde maila mig om lite priser och så! email: lars_olof_strid@hotmail.com

                    //L-O

                    #153842
                    OzO
                    Deltagare

                      SecretAgentMan, the scooby-hallick! :p;):)
                      ______________________________________________
                      http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p! http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
                      “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.