Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #42551
    Blocken
    Deltagare

      Tackar för svaret på de…Då vet man vad man ska spara pengar till över vintern då.. så kan man fixa de där lagom till våren ;)-= enough is enough =-

      Du är rookie, det hör jag! Bosse på Finax skickar julkort, påskkort, trevlig-helg-kort… allt! Fick en flaska rött av honom förra veckan, tror hans hund Fiffi är bättre btw SGM! 😉 :+

      Mvh Blocken – svart bälte i OSTFRALLA*

      …………………..
      Thai-Perr

      *OfftopicSnackMiTtIFolksFRågeställningASomRörALLmännaSAker&Ting

      #42549
      SecretAgentMan
      Deltagare

        OSTFRALLA – Wirsbo bilsped! 😀

        /J – mappar helst på 66:an mot Fagersta…en mörkblå bil går rätt friskt med numera. :7

        #42564
        Nyman
        Deltagare

          Nu hänger jag faktiskt inte med… ja, jag är jätte ny men vad sa jag för fel?

          -= enough is enough =-

          #42550
          SecretAgentMan
          Deltagare

            Internt trams, det blir så ibland (vi har varit med för länge :D).

            En gammal klassiker är internetuttrycket *asg* för asgarv…fanns en speditör som hette ASG tidigare…så naturligtvis spann det vidare till Posten, Danzas, Sura bilfrakt, etc… Vi är helt enkelt vuxna (till åldern) män med för mycket tid över. 😀

            /J

            #42565
            Nyman
            Deltagare

              OK! 😉

              Synd du inte skulle ner till gbg, är ju där nu över helgen så tänkte kika ut dit på eftermiddan.. å du är ju den enda jag än sålänge träffat IRL… men man får väl åka ut HELT anonym å lära känna folk ändå 😉 hade ju även vart kul å sett pilen in acion..

              För övrigt, har fan fortfarande inte fått fästet för batteriet, bestälde de från Landrins i V-ås dan efter jag hämtade bilen hos dig..

              -= enough is enough =-

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.