› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Allmänt › vart sätta ssi märke?
- Detta ämne har 58 svar, 3,269 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 2 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
12 januari, 2007 kl. 12:38 #43276
Blocken
DeltagareWell you can spank my ass and call me charlie! Där fanns det ja, men till mitt försvar skulle jag vilja säga två saker:a) Protokollet ligger inte i forumet, utan i dokumentarkivet?b) Det går inte att beställa emblemet från menyn shoppen -> klubbprylar:+
Stefan & Pasi – bra jobbat båda två! PM’a mig era adresser så kommer ett pris på Posten 🙂
Grattis!
mvh Blocken – undersöker med webavdelningen vart emblembeställningsknappen tagit vägen
…………………..
Thai-Perr12 januari, 2007 kl. 13:54 #43289Pasi_k
DeltagareWell you can spank my ass and call me charlie! Där fanns det ja, men till mitt försvar skulle jag vilja säga två saker:a) Protokollet ligger inte i forumet, utan i dokumentarkivet?b) Det går inte att beställa emblemet från menyn shoppen -> klubbprylar:+
Stefan & Pasi – bra jobbat båda två! PM’a mig era adresser så kommer ett pris på Posten :)Grattis!mvh Blocken – undersöker med webavdelningen vart emblembeställningsknappen tagit vägen …………………..Thai-Perr
Vad vann vi då?
Jag vill ha den i svart iallafall.:+ :+ :+ :+ :+
12 januari, 2007 kl. 14:59 #43294oskar
Stefan & Pasi – bra jobbat båda två! PM’a mig era adresser så kommer ett pris på Posten :)Grattis!mvh Blocken – undersöker med webavdelningen vart emblembeställningsknappen tagit vägen …………………..Thai-Perr
Jag vill också ha ett nytt 🙂
//Oskar
12 januari, 2007 kl. 15:28 #43277Blocken
DeltagareJag vill också ha ett nytt :)//Oskar
Lugn, jag har varken emblem eller frimärken… Lugna er allihopa så kommer mer info.
/Block
…………………..
Thai-Perr13 januari, 2007 kl. 07:34 #43302Desen
DeltagareJag har både frimärken och emblem.
Men jag räknade nyss emblemen och där är inte så fasligt många kvar. Och i den takt klubben får nya medlemmar just nu så går de nog snabbt åt.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!7 februari, 2007 kl. 06:02 #43290Pasi_k
DeltagareTack För det fifina priset MR.Block.. 😛
Sitter skitbra i sovrummet.
Tackar tackar.. 😛
Mvh Pasi.
7 februari, 2007 kl. 07:48 #43262syke
BlockeradSäg inte vad det var! Ska hämta mitt paket idag. 😀
7 februari, 2007 kl. 08:21 #43291Pasi_k
DeltagareSäg inte vad det var! Ska hämta mitt paket idag. 😀
Näädå.
Fast block skriver lite som ett fruntimmer.. :+ :+ :+
7 februari, 2007 kl. 10:15 #43278Blocken
Näädå.Fast block skriver lite som ett fruntimmer.. :+ :+ :+
😀 😀 😀 *asg*
…………………..
Thai-Perr7 februari, 2007 kl. 10:44 #43292Pasi_k
Näädå.Fast block skriver lite som ett fruntimmer.. :+ :+ :+
😀 😀 😀 *asg*…………………..Thai-Perr
Hehe..
Själv skriver man som en kratta.. 😛7 februari, 2007 kl. 17:21 #43263syke
BlockeradJädrans så fint! Nu har man någonstans att skriva in alla träffar under året! Filofaxen kan fara o flyga!
Hur får man ner den i handväskan?
7 februari, 2007 kl. 17:44 #43264syke
BlockeradÅhå! Först nu såg jag att det var två saker!
Kalendern såg ja’ på en gång. Men den återanvändningsbara Subaru-kondomen tänkte jag inte på!
8 februari, 2007 kl. 03:16 #43295alrik
DeltagareÅhå! Först nu såg jag att det var två saker!Kalendern såg ja’ på en gång. Men den återanvändningsbara Subaru-kondomen tänkte jag inte på!
Och när kondomen hänger på tork så kan man låna ”brödpåsklämman” ifall man tappat bort den till brödpåsen. 🙂
/Mikael
8 februari, 2007 kl. 06:23 #43293Pasi_k
DeltagareÅhå! Först nu såg jag att det var två saker!Kalendern såg ja’ på en gång. Men den återanvändningsbara Subaru-kondomen tänkte jag inte på!
Och när kondomen hänger på tork så kan man låna ”brödpåsklämman” ifall man tappat bort den till brödpåsen. 🙂 /Mikael
HA HA HA HA !!!! :+ :+ :+ :+ :+
Fan jag som slängde min.. 😛
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.