Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #810
    p_ilis
    Deltagare

      Fungerar det med vanlig spolarvätska från valfri mack? Eller ska det vara nått annat? Destillerat vatten kanske?

      /Peter

      #40563
      p_ilis
      Deltagare

        Ringde till Fürstenhoff. De sa att man skulle hälla i vanligt vatten och tömma den till vintern.

        #40564
        rallymarkus
        Deltagare

          jag kör med vatten iaf.

          På vintern endast halvfull enligt instruktionsboken

          #40566
          Ubbe
          Deltagare

            Följer upp med en lite fråga ang. detta. Kommer väl betraktas som korkad men alla är vi barn i början….

            Gör/ger ic-sprayen något öht? Har inte använt knappen ännu, känndes mer som en gimmick när vi köpte bilen… Hur/när bör man använda den? Ett sprut då och då vid inspirerad körning? Bara när det är varmt ute?

            Japp, vi é rookies…

            #40565
            rallymarkus
            Deltagare

              Följer upp med en lite fråga ang. detta. Kommer väl betraktas som korkad men alla är vi barn i början….Gör/ger ic-sprayen något öht? Har inte använt knappen ännu, känndes mer som en gimmick när vi köpte bilen… Hur/när bör man använda den? Ett sprut då och då vid inspirerad körning? Bara när det är varmt ute?Japp, vi é rookies…

              Ja den sänker faktisk insugstempen litegrann (kollade med datorn på min bil då jag körde o den sänktes lite då jag sprayade)

              men så länge man kör så skulle jag tro att det varken är till eller från.

              Men om man kör väldigt sakta (bilkö eller likn) så kan man väl spraya till några ggr innan man börjar gasa det borde hjälpa lite.:)

              #40561
              OzO
              Deltagare

                Är den inte automatisk? Dvs, sprayar när det behövs?

                _______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

                #40562
                Lt Dan
                Deltagare

                  Är den inte automatisk? Dvs, sprayar när det behövs?_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

                  Nej

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.