SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Vilka ska man välja?

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    zwift
    Deltagare

Toyo PROXES T1-R
      eller
      Goodyear EAGLE F1 GS-D3??

De skall vara för alldagligt bruk och kanske lite konbane körning är tanken, har åkt på Avon ZZ3 nu, vilka ja tycker är lite hårda när det kommer till at åka konbana.

Kollar man på Dacktest.com så har Goodyear däcket fått högre betyg,

Tobbe/Borås

Manor
      Deltagare

Jag är väldigt nöjd med Goodyear Eagel F1. Jag körde tidigare på Pirelli Nero Zero (typ)…och de var betydligt mycket hårdare och stötigare utan att ge några fördelar.

johanh
        Deltagare

Och jag är väldigt nöjd med Proxes, har kört det på båda mina imprezor i över 3 år nu 🙂

Ganska mjuk gummiblandning är det, greppet går inte att klaga på och dom har inte slitits överdrivet snabbt heller.

Edit: Tror nog du kommer bli nöjd vilket av dom 2 du än väljer.

BVS-Robban
          Deltagare

Proxes alla dagar i veckan !
            Vet inte om jag åkte på måndagsex av mina good year men bra det tyckte jag inte om dom.
            Har sålt flertalet proxes T1-R med samtliga kunder nöjda !

syke
            Blockerad

…åkte på måndagsex av mina good year…

Sex med däck på en måndag??? Kinky! Kan ju inte klaga på att du inte använde gummi iaf! 😉 😀

BVS-Robban
              Deltagare

Under mitt måndagssex körde jag med GoodYear och det var inget bra . Prick så ska det stå 🙂

syke
                Blockerad

Under mitt måndagssex körde jag med GoodYear och det var inget bra . Prick så ska det stå 🙂

Jag skyller på att jag hade feber och var väldigt trött. Sorry! 🙂

zwift
                  Deltagare

Blir att kolla runt lite då på priser å så, verkar som det blir biligast att beställa via nätet å ordna monteringen hos någon däck verkstad,

Lutar mest åt Toyo just nu, men får kolla lite först,

Tobbe/Borås

simo
                    Deltagare

Vet ej hur det är nu men tidigare så tillverkades F1:erna dels i Tyskland, vilka var svinbra o dels i typ Hongkong, vilka var mindre bra.

Har kört på flera uppsättningar F1 o varit svinnöjd varje gång

/U

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.