Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #741
    x_treme
    Deltagare

      Har fått lagerljud från generaton på min legacy turbo -93, och eftersom det inte finns så många, undrar jag vilka generatorer som passar. För på skroten hemma, har de från en -96 2.2 och en -90 2.2 gx. På bildelsbasen, har de ju anmärkningar på alla grejer, och det är samma anmärkningar på en turbo och en del 2.2 dvs 23700AA090 ? Nån som vet om det passar? vore väldigt tacksam för hjälp.

      #40163
      x_treme
      Deltagare

        kollade på mekonomen, och det var samma artikel på min turbo samnt de andra, det var bra……….

        #40162
        Ante_J
        Deltagare

          Ett tips; renovera din gamla istället så vet du vad du har. Bilskrotarna är rena banditerna med sina rövarpriser, ½ nypriset har dom som regel..

          Jag lämnade in min generator för helrenovering, dom bytte allt som går att byta i princip, gick på drygt 1600:-, dock så var det bara för delarna för den blev försenad nästan en vecka så dom bjöd på arbetet, bra kundservice kallas det.

          Åk förbi närmsta bilelektriker och få en prisuppgift så har du nått att jämföra med vad skroten vill ha av dig.

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.