Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 65 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6183
    Mange
    Deltagare

      LAST EDITED ON Aug-04-02 AT 03:55PM (GMT)
      Jaha.. nu var det min tur.
      Dom jävlarna har ryckt min vinge. klarade mig utan skador på bakluckan. Som tur var.

      Hade jag kommit hem 10 minuter senare så hade jag tagit dom på bargärning.
      kollade till bilen innan jag gick in. Sen Hörde jag en bil med stort avgassytem åka ifrån gården. Då trodde jag att dom hade stulit min kompis 200sx så jag tittade ut och såg att hans bil var kvar.. tänkte inte mer på det och somnade gott.

      Tur att nyköping inte är så stort så jag kommer ju säkert få reda på vem det är.

      /Mange

      #77705
      Niklas
      Deltagare

        Trist som fan! Modell på vingen och står bilen parkerad utomhus? x(

        Subaru – All we’ll drive!

        #77675
        Mange
        Deltagare

          Den vanliga vingen asså 20cm höga. det står på gårdsparkeringen.

          Hade ju sån otur. Hade dom som tog vingen svängt vänster så hade jag sett bilen från mitt fönster.

          #77676
          Mange
          Deltagare

            Tackar.

            Ska kolla upp det

            /Mange

            #77699
            SubaruRobban
            Deltagare

              Hoppas du får tag i den jäveln, jag är gärna med o pryglar
              faanskapet X( bara o slå mig en pling 😉 /Robban S

              #77668
              Subbarist
              Deltagare

                Count me in, så kan jag ta med min trafikdirigerings pinne också 😉 😀

                Subbarist javisst!

                #77677
                Mange
                Deltagare

                  Oj. Det hade visst blivit några inlägg på opelforumet ang vingen

                  #77651
                  Subbahenke
                  Deltagare

                    Borde vara ganska lätt att se om den är stulen då det troligtvis saknas några orginalbultar i vingen om den är ryckt. SAKNAS de så har NÅGON snott den nån gång i alla fall. De sitter oftast kvar i luckan, jag vet då jag blivit av med vingen TVÅ ggr.

                    Mvh Henrik

                    #77678
                    Mange
                    Deltagare

                      Mina satt också kvar i luckan. Jag var mest nyfiken på vart killen bodde.

                      /Mange

                      #77689
                      griml0ck
                      Deltagare

                        Håll oss uppdaterade hur det går. Hoppas du kommer på vem det är, ibland finns de ju lite rättvisa i världen trots allt.
                        Sitter bara o väntar på att min vinge ska bli dragen eftersom jag inte har nått garage 🙁 Blev förföljd hem av en Mazda kombi en gång oxo. Lyckades sneaka ut o ta hans reg nr medans han gick runt på min parkeringen, då såg han mig dock och började gå tillbaka till sin bil då halv sprang jag där ifrån till en låst port utifall han skulle gå efter mig. Såg han låg bakom mig redan från stan, men nu kommer jag i alla fall inte göra samma misstag igen, ser man att nån förföljer en eller misstänker det så ska man INTE åka hem. Händer det nått vet jag i alla fall vem jag kommer tipsa polisen om det händer nått med bilen.

                        The red Shagaru Impreza of Gefle

                        #77706
                        Niklas
                        Deltagare

                          Trist! Att man skall behöva hålla på så, men du lär ju ha bättre prestanda än en Mazda kombi så att du inte försökte dra honom? Eller du tänkte inte på det förrän ni var typ hemma?

                          http://subaru.frontnet.org/images/dump/smiley/other/alien.gif Subaru – All we’ll drive! http://subaru.frontnet.org/images/dump/smiley/other/alien.gif

                          #77662
                          Allan
                          Deltagare
                            #77673
                            Kvarnis
                            Deltagare

                              Ser iofs ut som en prodrive eller liknande….

                              /Kvarnis

                              #77679
                              Mange
                              Deltagare

                                På lördag ska jag och en kompis åka och kolla på en prodrive vinge. garanterat stulen. Någon som har blivit av med en prodrive??

                                /Mange

                                #77652
                                Subbahenke
                                Deltagare

                                  >Ännu en vinge..
                                  >
                                  >http://www2.blocket.se/view/733006.htm

                                  Det bästa är i alla fall att det är en “Impresa” vinge!!!

                                  Mvh Henke

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 65 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.