Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 65 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #77704
    FLeXible
    Deltagare

      >>Har fått reda på att stöld försöket kommer ske under helgen. Han som
      >>berättade det för mig är tjejkompisens fd pojkvän. Han tyckte att vi
      >>skulle sitta vakt och spöa skiten ur dom 🙂 Så att dom lär sig!!
      >>
      >>/Mange
      >
      >
      >Köp varsin Scream outfit och sätt er o vänta med varsin kniv :D:D:D
      >Det borde skrämma skiten ur dom.
      >
      >:-)Happy Helloween 🙂
      >
      >//PM

      Kniv är kanske lite dumt, kan fort hända lite saker.
      Vill heller rekommendera var sin ASP batong (utfällbar).
      Mörka kläder i var sin stol i buskarna, hade jag varit i Stockholm hade jag ställt upp gratis!
      Nita dom jä****na! Blir så förbannad!

      //Chris

      #77711
      Niklas
      Deltagare

        Nu får fan klubben ställa upp och hjälpa Mange! Alla i närheten får hålla sig vakna sida vid sida med Mange i helgen. Jag hade gärna hjälpt dig om jag hade bott närmare…

        GIVE’EM HELL! x(

        http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!

        #77700
        JB
        Deltagare

          Till killen som såg sin vinge på ngn toyoya carina eller va det nu var…..Ett tips:

          Du behöver: 1.Bromsvätska, koplingsvätska (typ D0T4) eller ännu bättre färgborttagnings medel, finns säkert någon mekanisk verkstad eller svetsfirma i närheten som kan ha en skvätt över.

          2.Du bevöver ett snabbt och smidigt pumpverktyg (oljekanna, stor-spruta etc)

          Sen är det bara å köra igång!!! lacken blir som finast av härligt soljus.

          Det bästa är att så länge du inte skvätter på hans rutor så får han vara ganska vaken för att upptäcka ditt sabotage. När han sen märker det är det redan försent…hehe…

          Överkursen i jävlighet är ju att sen ta kontakt med hans försäkringsbolag via tipscentralen, å hävda att det är ett bedrägeri då han skrytit om att han skall ha en helt ny pearllack eller nått!!!!

          Lycka till!!!!

          (Motor utan turbo suger)

          #77695
          griml0ck
          Deltagare

            LOL ja vad vissa kan hitta på 😀

            The red Shagaru Impreza of Gefle
            http://fullspeed.to/shagaru

            #77664
            christopher
            Deltagare

              fraSSe

              Mange!

              Jag ställer gärna upp och vaktar (maila el. ring) , jag bor söder om stan och har tröttnat på för längesen på alla muppar som inte kan skillja på mitt och ditt!
              Kan kanske också hjäpa dig med en lösning med larmet (mobilt)

              Kan nog få i hop 2-3 till Impreza killar här ifrån
              /
              fraSSe

              #77686
              Mange
              Deltagare

                Jag klarade mig! 🙂 Har vart uppe sent hela helgen är helt slut nu. Såg inga mystiska människor inne på parkeringen. Polisen åkte förbi kanske varannan timma.

                Christopher – Vad åker du för bil?

                Tack ändå.

                /Mange

                #77712
                Niklas
                Deltagare

                  Gratulerar!

                  Problemet är väl ifs inte över nu, risken finns väl att de kommer en annan gång. De fick kanske nys om att du visste att de var påväg? Hade försökt fixa hus för bilen illa kvickt! Fast det är lättare sagt än gjort…

                  http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!

                  #77666
                  christopher
                  Deltagare

                    >Jag klarade mig! 🙂 Har vart uppe sent hela helgen är helt slut nu.
                    >Såg inga mystiska människor inne på parkeringen. Polisen åkte förbi
                    >kanske varannan timma.
                    >
                    >Christopher – Vad åker du för bil?
                    >
                    >Tack ändå.
                    >
                    >/Mange

                    fraSSe

                    En impreza så klart! 😉 MY00 555 rally blå (SSi 450) och bor i Impreza täta Haninge.
                    /
                    fraSSe

                    #77687
                    Mange
                    Deltagare

                      LAST EDITED ON Nov-03-02 AT 02:13PM (GMT)
                      Jag har tänkt att flytta in hos dig Alien 🙂

                      Jag vet vilken stad dom bor i nu. Degerfors. Ligger ca 20 mil från mig

                      /Mange

                      >Gratulerar!
                      >
                      >Problemet är väl ifs inte över nu, risken finns väl att de kommer en
                      >annan gång. De fick kanske nys om att du visste att de var påväg? Hade
                      >försökt fixa hus för bilen illa kvickt! Fast det är lättare sagt än
                      >gjort…
                      >

                      #77696
                      griml0ck
                      Deltagare

                        Suck asså.. vissa fattar inte hur man behandlar en bil

                        Var o skulle tanka igår så kom de nåra (3 st) jävla 18-19 åringar packad som fan förbi.. förstog redan när jag såg dom 50 meter bort att de skulle bli problem. Ena killen höll på o hänga över bilen medans jag tankade o lekte med isbitar o kastade iväg dom. Sen höll han på o träffa en polare med en isbit när jag gick ur bilen för att dom skulle fatta att nu får dom fan ta o dra. Men inte gav han sig för det.. dom började gå iväg oso kommer han tillbaka och SÄTTER SIG PÅ HUVEN.. lixom GAH höll på o smälla av. Alla i bilen börja ju skrika direkt oso kom hans polare o drog iväg han fort som fan så de inte skulle bli trubbel.. kollade och kunde inte se nån bula tur nog. Det är ganka stor plan runt pumparna där o nysnöat så jag drog ett ställ sisådär 2-3 meter ifrån dom så de spruta snö på dom när vi drog därifrån.. jävla nötter asså =/

                        The red Shagaru Impreza of Gefle
                        http://fullspeed.to/shagaru

                        #77671
                        Subbarist
                        Deltagare

                          LAST EDITED ON Nov-03-02 AT 04:46PM (GMT)
                          I sånna lägen är det bara att plocka fram bengt eller lasse som ligger under sätet och lira lite baseball 😉

                          Subbarist javisst!

                          #77665
                          christopher
                          Deltagare

                            fraSSe

                            Mange är det du som lagt upp en “blänkare” på att sälja bilen?
                            /
                            fraSSe

                            #77713
                            Niklas
                            Deltagare

                              Mange: Nu blev tjejen orolig, du får bo i vårt garage men inte i vår lägenhet bestämde hon… 😉

                              http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!

                              #77660
                              Peter
                              Deltagare

                                Mange

                                Måste ju bara fråga om det var din nya 22b vinge de skulle sno?

                                //PM

                                #77688
                                Mange
                                Deltagare

                                  Hämtade nyss bilen. 14 dagar hos lackeraren. Vilken härlig känsla det var att sätta sig i bilen och höra boxer ljudet 🙂 Vingen vart super. Är hel nöjd.

                                  När jag hämtade ut bilen så berättade verkstadskillen att dom hade aft inbrott i 5 bilar på parkeringen under halloween. Dom hade snott fälgar och m3 speglar m.m. Tur att min bil stod inomhus. Killen har iaf åkt fast nu och det var säkert samma kille som skulle sno min vinge. Jag känner mig lite tryggare nu 🙂

                                  /Mange

                                Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 65 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.