Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14857
    Lasse
    Deltagare

      Nån som vet om en vinge från -99-00 passar till en -98? Slipper man tex borra nya hål?

      #153856
      Lasse
      Deltagare

        Lämnade in bilen på service idag men hjärndöd som jag är tänkte jag inte på att fråga dem, de borde ju rimligtvis ha lite koll tycker man. I eftermiddag när jag hämtar den ska jag försöka få mitt lilla huvud att tänka lite!!!

        #153857
        Lasse
        Deltagare

          Ha, nu vet jag. Den ska passa utan att man behöver modifiera någonting. Dessutom verkar det som om Prodrive-vingen passar utan modifieringar också.

          #153858
          Lasse
          Deltagare

            Nån som vet var man kan köpa en kopia av en prodrive-vinge? Var kan man hitta någon bild på den? Original är de ju så förbaskat dyra, ca 14 000:- med lack. Jag kan inte bestämma mig vilken vinge jag ska skaffa. En sak är i alla fall helt klart, originalvingen på min MY98 ska BORT!!! Kanske finns det någon vänlig själ som vill sälja en vinge?

            #153854
            SecretAgentMan
            Deltagare

              Jag har en STi 5 till salu, lackad i DBM just nu…men det är ‘la lätt fixat, kontakta mig på jerry@dumpventil.com för vidare diskussioner.

              /J

              Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

              #153855
              ExOrdis
              Deltagare

                Bör inte vara några problem, men kolla med en verkstad eller IM för säkerhets skull. Inge kul att köra dremeln i bakluckan i onödan. 😉

                /Kjell

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.