› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Vinn bensin för10000kr Detta ämne har 13 svar, 1,009 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av Hulken. Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt) Författare Inlägg 30 maj, 2006 kl. 15:53 #9469 StaffeDeltagare Kör Volvo 245 http://www.tanka.se/spela/index.html ————————————— Blekinge som INTE hör till Skåne!!! BugEye STI-02 30 maj, 2006 kl. 15:59 #105836 StaffeDeltagare Mitt personliga rekord 675,11m Plats 4996 😀 😀 ————————————— Blekinge som INTE hör till Skåne!!! BugEye STI-02 30 maj, 2006 kl. 16:19 #105835 SasseDeltagare Tar mig inte över 500 meter. Staffe fuskar. Han har doftgran i sin = 200 hk extra.;-) 30 maj, 2006 kl. 16:41 #105830 DavveDeltagare 746 meter 🙂 30 maj, 2006 kl. 17:32 #105834 tendencyDeltagare 552m efter 15 försök. Har ni tur med era hopp eller kör ni 245 T ?! Min går som en påse nötter. ”Tajma rätt varvtal till rätt brovinkel”, just i starten alltså? Bah, man blir ju bara frustrerad, jag lägger ner’t. 🙂 EDIT: 623m efter 16 försök. Nu jävlar! SSi ON ICE Surahammar Video: s-däck i v-väglag Impreza GT sedan 1999 31 maj, 2006 kl. 08:34 #105827 ManorDeltagare 579.24 meter på första försöket :-). mvh Mats N 31 maj, 2006 kl. 11:51 #105828 HulkenDeltagare Jag fick 731m……har inte en aning hur jag gjorde!!!! 😮 😮 🙁 😀 😀 31 maj, 2006 kl. 12:32 #105826 StratDeltagare 742 m kom jag upp till igår… Får väl ta en runda till idag :+ 31 maj, 2006 kl. 12:34 #105832 STIredDeltagare 702m 31 maj, 2006 kl. 12:37 #105833 STIredDeltagare 738.9m 1 juni, 2006 kl. 11:46 #105837 Patrik KDeltagare Kommer inte längre än 650 meter o det räcker ju inte =/ 1 juni, 2006 kl. 11:49 #105825 SecretAgentManDeltagare Skapligt slut koppling i den där sossek….245:an.. 😀 /J 1 juni, 2006 kl. 13:33 #105831 FeADeltagare 748,15 Plats 2515. Fattar inte hur man ska göra för att komma längre..! x( /FeA 2 juni, 2006 kl. 12:59 #105829 HulkenDeltagare 754,98…….plats 2208 😀 Bara ca. 45 meter till 1:a plats…..}( }( Författare Inlägg Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.