Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #11102
    Niklas
    Deltagare

      Läste precis dagboken från Finska om allt skoj som hänt där. Som nog de flesta vet så jobbar jag på Digital Illusions som gör rallyspel. Dock har vi bara kontrakt med Mitsubishi och kan endast få VIP-pass till/av dem.
      Hur är det med klubben och VIP-pass till Subaru? Om man skall iväg på en tävling, finns det möjligheter att få sig en “mycket viktig person”-lapp? 🙂

      Subaru – All we’ll drive!

      #121504
      Arvid
      Deltagare

        Då kan jag passa på å tacka för det bästa rallyspelet
        ever, RM rules. När kommer uppföljaren till PC?

        /Arvid alias Wastegate DFC

        #121503
        dlehtihet
        Deltagare

          Jag är också RallyMasters beroende så jag måste säga att ni lyckats rejält med det 🙂 Också nyfiken på uppföljare.

          M v h

          Danne (CMR2 suger slemmiga sniglar genom pipelines)

          #121506
          Niklas
          Deltagare

            Till X-box släppte vi för ett tag sedan spelet “Rallisport Challenge” och som kanske några av er vet så kommer detta spel till PC med. Vi håller just nu på med en konvertering från X-box.

            http://www.dice.se
            http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2876619,00.html

            Subaru – All we’ll drive!

            #121501
            Toni
            Deltagare

              VIP-biljetter för WRC-rally och då speciellt Svenska rallyt delas ut selektivt av Subaru och rally-teamet till deras affärspartners.

              I vårt fall så tilldelades klubben förra året 7 VIP-pass av Subarus Svenska generalagent som i sin tur fått dom av Subaru-stallet. Inom klubben har VIP-passen gått till styrelsemedlemmar och till medlemmar som gör AKTIVA insatser för klubbens verksamhet. Om man vill vara bland dom betalande medlemmar som får VIP-pass så är bästa och säkraste sättet att:
              a) anmäla intresse att ingå i styrelsen och ta på sig ideella arbetsuppgifter i klubben. (Maila styrelsen@impreza.nu)
              b) fullgöra dessa arbetsuppgifter med engagemang och kvalitet.
              c) uttrycka intresse att åka med på rally-resor.

              Uppfyller man både a, b och c så kan jag nästan LOVA ett VIP-pass till vederbörande!

              #121505
              Arvid
              Deltagare

                Jag kan va bug-hare 🙂
                När är beräknad nedkomst då?
                Så man kan förbereda frugan på några månader i ensamhet!

                /Bengan

                #121508
                Niklas
                Deltagare

                  Datum ej spikat…eller rättare sagt officiellt… 😉

                  Subaru – All we’ll drive!

                  #121507
                  Niklas
                  Deltagare

                    >a) ingå i styrelsen och ta på sig ideella arbetsuppgifter i klubben
                    >b) fullgöra dessa arbetsuppgifter med engagemang och kvalitet.
                    >c) uttrycka intresse att åka med på rally-resor.
                    >
                    >Uppfyller man både a, b och c så kan jag nästan LOVA ett VIP-pass till
                    >vederbörande!

                    Jaha, vad behöver styrelsen en Alien till då? Jag kan ta kort och koda dataspel. Tjejen tycker jag är en bra älskare med men inget hon vill att jag skall tillföra styrelsen… 😀 😉

                    Subaru – All we’ll drive!

                    #121502
                    Toni
                    Deltagare

                      Ett flertal av de nuvarande styrelsemedlemmarna har varit med sen klubben startade och börjar känna sig lite “mätta” och trötta på en del uppgifter. Jag tror det är stor sannolikhet att klubben inom 12 månader kommer behöva förstärkning på flera poster.

                      För egen del gäller det helt klart medlemshanteringen: (att regelbundet godkänna nya medlemmar på webben, skicka dem e-mail, stämma av med kassören vilka som betalat etc, samt inte minst låta trycka, skriva och plasta in samt skicka ut medlemskort och/eller årsmärke). Dessutom stöttar man ordföranden och övriga på olika sätt i gemensamma beslut och aktiviteter vad gäller klubbens verksamhet.

                      Inför 2003 kommer jag inte ha något emot att vilja ställa min styrelseplats till förfogande om det finns nya friska krafter som vill ta över. Men som sagt det gäller att vara seriös och uthållig. Tar man uppdrag i styrelsen så får man räkna med att fullgöra det MINST år 2003 ut och inte balla ur om man tröttnat.

                      Den som känner sig mogen och manad kan maila mig direkt tonidangelo@spray.se så kan vi snacka igenom saker och ting.

                      PS. Det handlar inte på något sätt om att jag ska sälja bilen eller lämna klubben men jag känner behov att trappa ner mitt engagemang nästa år.

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.