Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6112
    Aquila
    Deltagare

      Jag såg en vit BMW utanför berwaldhallen(sthlm) nu ikväll. Den var var vit och, nu kommer det förfärliga, han hade en vit Prodrive vinge på den!! Den var ful som fan! BMW’s baklucka är något bredare än imprezans så vingen hade någon centimeter på vardera sida om den, det gjorde den ännu fulare!!
      Fula fälgar hade han oxå. USCH!
      http://www.stopstart.fsnet.co.uk/smilie/dead.gif
      Aquila Without Wheels

      #77177
      Subbarist
      Deltagare

        Det är ju den där jäveln som har fastnat i en impreza med arslet ju… 😀 den har man dragit vid några rödljus nångång, han så inte så glad ut efter åt kan jag ju säga bara…

        #77178
        Aquila
        Deltagare

          När ska vi ut och racea då, Risto?
          Jag tror fan att jag har en liiiiiiiiiiiiten chans…:-)

          Saab 9000 ’88 vs. Subaru Impreza ’98

          Aquila Without Wheels

          #77175
          dlehtihet
          Deltagare

            hrmmmm. Då är det säkert regnummer KOX— som ni har sett. Brukar synas kring tensta/rinkeby där jag sett den vid flertalet tillfällen när jag ska ut till Barkaby. Ringde på skoj till bilregistret och fick veta att den var avställd (vilket inte hindrade föraren ifrån att köra den) och hade haft 16 ägare. Vågar nog sätta en lem på att den vingen INTE är ärligt köpt av den gossen 🙁

            //Danne

            #77179
            Aquila
            Deltagare

              Fy fan vad den hade vandrat runt! Jag kollade inte reg-numret, men det kan väl inte finnas alltför många vit BMWs med Prodrive-vinge i Sthlm.
              Aquila Without Wheels

              #77176
              dlehtihet
              Deltagare

                Nej, tror inte jag heller 😉 Tror mig dessutom komma ihåg en tidigare diskussion på mail-listan där någon hade stött på dessa individer och då de dessutom mer eller mindre medgivit att de rippat vingen ifrån någon. Suck. Ska nog inte säga mer (förutom då kanske @%&(¤!¤£!!!!!!!!!!). Säga vad man vill om Sydafrika men där har de åtminstonde ett larm som faktiskt skjuter ut eldkvastar när någon är framme och försöker göra fulheter på bilen. Visst finns det ett moraliskt dilemma inblandat i detta, men drömma kan man ju alltid…. 😉

                //Danne

                #77174
                christopher
                Deltagare

                  fraSSe

                  Skriv upp reggnr. nästa gång du ser en bil (ej impreza) med prodrive vinge eller orginal vinge!
                  Tror knappast någon köper dessa vingar till sin BMW el. liknande med tanke på priset, kanske ett samband med att man ser/hör om Imprezor som blivit av med vingen!!!

                  /

                  fraSSe

                  #77180
                  Aquila
                  Deltagare

                    >Nej, tror inte jag heller 😉 Tror mig dessutom komma ihåg en tidigare
                    >diskussion på mail-listan där någon hade stött på dessa individer och
                    >då de dessutom mer eller mindre medgivit att de rippat vingen ifrån
                    >någon. Suck. Ska nog inte säga mer (förutom då kanske
                    >@%&(¤!¤£!!!!!!!!!!). Säga vad man vill om Sydafrika men där har de
                    >åtminstonde ett larm som faktiskt skjuter ut eldkvastar när någon är
                    >framme och försöker göra fulheter på bilen. Visst finns det ett
                    >moraliskt dilemma inblandat i detta, men drömma kan man ju alltid….
                    >;-)
                    >
                    >//Danne

                    Jag kan hitta en länk som jag postar här senare, det är om eldkastare på BMW. Det finns som extra tillval i Syd-Afrika. Grejen med dom är att dom bara ska skrämma bort den som försöker ta sig in i bilen, inte döda. Dom värsta fallen är väl när håret blir avbränt…
                    Aquila Without Wheels

                    #77181
                    Aquila
                    Deltagare
                      #77182
                      steelspear
                      Deltagare

                        det är ngt fel på länken, men men här hittade jag nog samma fast fungerande!

                        http://www.cnn.com/WORLD/africa/9812/11/flame.thrower.car/#1

                        #77173
                        ExOrdis
                        Deltagare

                          Jag är nyfiken hur det gick för Daniel (Regionsansvarig syd) som spårade upp en vingryckare….

                        Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.