Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #36300
    threviel
    Deltagare

      Jag har en Legacy från 2011 och volymknapparna på ratten har slutat fungera. Eller ja, någon gång, väldigt sällan, så kan det gå att sänka volymen.

      Det här har uppstått vad jag tror spontant eller möjligen i samband med att jag hade inne den på service.

      Någon som känner igen? Jag har hittat referenser till en återkallelse av bilar i de här årgångarna för ett liknande problem.

      #289540
      94LX46
      Deltagare

        jag fick mina bytade på garanti när jag hade min Legacy 2010

        min outback jag har nu får man typ trycka till lite hårdare för dom ska reagera så e strul med dom

        #289539
        Manor
        Deltagare

          Jag har en Legacy från 2011 och volymknapparna på ratten har slutat fungera. Eller ja, någon gång, väldigt sällan, så kan det gå att sänka volymen.

          Det här har uppstått vad jag tror spontant eller möjligen i samband med att jag hade inne den på service.

          Någon som känner igen? Jag har hittat referenser till en återkallelse av bilar i de här årgångarna för ett liknande problem.

          Jag hade en Outback från 2011 tidigare och läste då om många som hade problem med just detta på ett amerikanskt Subaru forum. Jag hade tur och klarade mig dock…

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.