Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1583
    zorco
    Deltagare

      Hej!

      Köpte min Första Subaru impreza igår, vart en WRX STI från 2003, riktigt nöjd, men är lite småfix på den!

      Min andra bil/förra bil var en saab 9-3, då hade man den otroligt bra sidan speedparts.se att handla allt man kunde tänka sig behöva ifrån…

      Men hittar inget liknande för subaru….? Någon som har koll på detta?

      Just nu är det väl bara bakre bromsskivor och stänklappar som jag är ute efter, men listan kommer nog ha hunnit blivit lång till sommaren då jag känner att jag verkligen vill satsa på denna bilen (fifan va den går när man stampar gasen i botten, dock helt original i motorn)

      Bara hoppas att man inte har lika otur med att saker o ting pajjar hela tiden på denna som de gjort på saaben.. =/

      Hur ligger priserna på reservdelar osv på subaru impreza? Känns som att det inte är så överdrivet dyrt om man nu inte ska ha nya brembo ok eller sånt ;p

      / Niklas

      #45698
      Pasi_k
      Deltagare

        Grattis till ett bra köp. 😛
        Har kört min WRX STI-02 mer än 8000mil sen 2005.
        Enda jag bytt är Oljor och broms belägg , samt kopplingen för 1000 mil sedan.
        Kammrems bytet gjordes vid 10000mil med.
        Bilen har rullat i skrivande stund 13200mil.

        Går du med i klubben får du rabatt på saker från butiker , samt du får följa med på förar övningar , som gör att du lär dej hantera bilen bättre…

        Tips på sidor:
        http://www.streetpower.se

        Dom flesta stylingbutiker har grejer till subban….

        #45699
        zorco
        Deltagare

          tack båda för bra och snabba svar!

          Ska nog bli medlem snart hade jag tänkt!

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.