Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 48 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #194323
    Wehlin
    Deltagare

      Edit: Ny slutdampare bestalles nu slutet pa manaden.

      #194313
      Wehlin
      Deltagare

        Edit: Ny slutdampare bestalles nu slutet pa manaden.

        #194324
        Wehlin
        Deltagare

          Idag 25/4 beställdes ny slutdämpare från JRM.
          Blev en HKS Hiper Muffler, 3″ in och 5″ ut.

          http://www.jrm-racing.se/p774/files/415_265.jpg

          #194314
          Wehlin
          Deltagare

            Idag 25/4 beställdes ny slutdämpare från JRM.
            Blev en HKS Hiper Muffler, 3″ in och 5″ ut.

            http://www.jrm-racing.se/p774/files/415_265.jpg

            #194325
            Wehlin
            Deltagare

              Liten uppdatering då.

              Följde med på SAM’s gruppköp ang. kolfiberhuv och det blev den här:
              http://www.mypicshare.com/thumbs/20070522/kimwjhob.jpg%5B/IMG%5D%5B/URL%5D

              Samt har jag bestämt mig för att göra av med allt billjud och satsa på lite roligare saker 😉

              Under v.21-22 så ska en hel del saker i motorn lämnas på galvning.

              D2 Coiloverna har fortfarande inte blivit monterade ;(

              HKS Slutdämparen är monterad på 3″ systemet och jag får säga att det låter finfint nu 😀

              //Wehlin – som kommer att ha mycket att montera tillbaka 🙂

              #194315
              Wehlin
              Deltagare

                Liten uppdatering då.

                Följde med på SAM’s gruppköp ang. kolfiberhuv och det blev den här:
                http://www.mypicshare.com/thumbs/20070522/kimwjhob.jpg%5B/IMG%5D%5B/URL%5D

                Samt har jag bestämt mig för att göra av med allt billjud och satsa på lite roligare saker 😉

                Under v.21-22 så ska en hel del saker i motorn lämnas på galvning.

                D2 Coiloverna har fortfarande inte blivit monterade ;(

                HKS Slutdämparen är monterad på 3″ systemet och jag får säga att det låter finfint nu 😀

                //Wehlin – som kommer att ha mycket att montera tillbaka 🙂

                #194326
                Wehlin
                Deltagare

                  Nu är nya huven monterad och skruvarna i motorutrymmet bytta mot guldkromaterade.

                  Bilder kommer så fort det har slutat att regna.

                  //Wehlin

                  #194316
                  Wehlin
                  Deltagare

                    Nu är nya huven monterad och skruvarna i motorutrymmet bytta mot guldkromaterade.

                    Bilder kommer så fort det har slutat att regna.

                    //Wehlin

                    #194341
                    larsallan
                    Deltagare

                      Det var tvära kast. Att göra sig av med allt billjud bara så där helt plötsligt efter att satsat ganska mycket på det innan. Helt rätt i & för sig. Ska du köra helt utan eller ha kvar radio & fyra högtalare åtminståne?

                      #194340
                      larsallan
                      Deltagare

                        Det var tvära kast. Att göra sig av med allt billjud bara så där helt plötsligt efter att satsat ganska mycket på det innan. Helt rätt i & för sig. Ska du köra helt utan eller ha kvar radio & fyra högtalare åtminståne?

                        #194317
                        Wehlin
                        Deltagare

                          Jag har kvar min Pioneer AVIC-X1 dvd/navigator, sen satte jag 2 koaxer i hatthyllan. Det är det enda för tillfället men jag får nog sätta 2 till fram. Tyckte det tog lite stor plats och vägde lite mycket =)

                          //Wehlin

                          #194327
                          Wehlin
                          Deltagare

                            Jag har kvar min Pioneer AVIC-X1 dvd/navigator, sen satte jag 2 koaxer i hatthyllan. Det är det enda för tillfället men jag får nog sätta 2 till fram. Tyckte det tog lite stor plats och vägde lite mycket =)

                            //Wehlin

                            #194328
                            Wehlin
                            Deltagare

                              Här kommer ett par bilder hur den ser ut i dagsläget, dock otvättad 🙂

                              //Wehlin – Håll Till Godo.

                              #194318
                              Wehlin
                              Deltagare

                                Här kommer ett par bilder hur den ser ut i dagsläget, dock otvättad 🙂

                                //Wehlin – Håll Till Godo.

                                #194319
                                Wehlin
                                Deltagare

                                  Så, beställt lite mer saker till kärran.

                                  Beställde ett Wallbro 255l Bränslepumpskit från Streetpower.
                                  Var och hämtade blåa huvlås för att matcha färgerna lite bättre.
                                  Beställde även en frontläpp av märket Greddy, aka “plogen” 😉

                                  //Wehlin – Många som läser men ingen som kommenterar nånting..?

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 48 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.