› SSC › Allmänt snack › Dataspel › Wrc 3
- Detta ämne har 25 svar, 10,020 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av togah.
-
FörfattareInlägg
-
27 september, 2012 kl. 19:17 #248203JettiDeltagare
Nå vad är eran bästa tid hittils på Spanien sträckan med citroengen? =)
28 september, 2012 kl. 04:56 #248210BlåMesDeltagareOj kommer inte ihåg riktigt. Har du hoppat upp en svårighetsgrad?
Vill minnas 4.24 men är inte säker28 september, 2012 kl. 07:34 #248201JoakimgabrielssonDeltagareFy vad dåligt 3 an var. Ursäkta men blir ledsen över detta. Nu måste jag köpa en pc och försöka hitta rbr någonstans. Måste ju kunna köra lite i vinter. Detta spelet tröttnade jag på innan jag nått andra kurvan. Bilen ligger inte på vägen. Det är som om någon annan styr eller att det är räls under bilen. Hittar inga andra ord än fruktansvärt. Kolla på den länkade videon så ser nu hur man riktigt kan känna att bilen ligger på vägen i rbr. Att den vandrar hoppar, tvåhjular osv. Inget spel är ens i närheten av känslan i rbr. Här kör man verkligen bilen. I wrc är man nästan bara åskådare. Börjar se riktigt fult ut om man jämför med wrc tex men det spelar ingen roll när det är såhär fruktansvärt bra fysik. http://www.youtube.com/watch?v=yftkx5-EMi0
1 oktober, 2012 kl. 13:11 #248194whitestripeDeltagareFy vad dåligt 3 an var. Ursäkta men blir ledsen över detta. Nu måste jag köpa en pc och försöka hitta rbr någonstans. Måste ju kunna köra lite i vinter. Detta spelet tröttnade jag på innan jag nått andra kurvan. Bilen ligger inte på vägen. Det är som om någon annan styr eller att det är räls under bilen. Hittar inga andra ord än fruktansvärt. Kolla på den länkade videon så ser nu hur man riktigt kan känna att bilen ligger på vägen i rbr. Att den vandrar hoppar, tvåhjular osv. Inget spel är ens i närheten av känslan i rbr. Här kör man verkligen bilen. I wrc är man nästan bara åskådare. Börjar se riktigt fult ut om man jämför med wrc tex men det spelar ingen roll när det är såhär fruktansvärt bra fysik. http://www.youtube.com/watch?v=yftkx5-EMi0
Jag håller med dig generellt men jag tycker att wrc 3 demot var helt ok. Du får tänka på att RBR är ett simulator spel gjort för att efterlikna rally på riktigt. WRC 3 är en kommersiell produkt framtagen för att sälja, inte ge dig simulatorkänsla. Hade Burns inte avlidit så hade det säkerligen kommit uppföljare till spelet och det hade kunnat gå åt två håll.
1 Samma hål som det gått åt i dag med autobromsning produktplaceringar och monster energidryck
2 RBR hade satsat mer på simulator i efterföljarna och kört sin sak och eventuellt fått andra företag att bli mer realistiska när de utvecklar bilspel.
WRC 3 ligger på samma nivå, simulatormässigt, som NFS-spelen =)
1 oktober, 2012 kl. 13:37 #248202JoakimgabrielssonDeltagareAtt det inte kom en uppföljare till RBR tror jag berodde på att företaget gick i konkurrs. Det sålde väldigt dåligt tydligen:)
1 oktober, 2012 kl. 14:57 #248196JommieDeltagareAtt det inte kom en uppföljare till RBR tror jag berodde på att företaget gick i konkurrs. Det sålde väldigt dåligt tydligen:)
Inte så konstigt – det är för entusiaster. ”Normala” tycker nog det är på tog för svårt att spela….tyvär. Det är anledningen dom flesta bilspel är av arcade typ, och inte sim.
1 oktober, 2012 kl. 17:16 #248195whitestripeDeltagareAtt det inte kom en uppföljare till RBR tror jag berodde på att företaget gick i konkurrs. Det sålde väldigt dåligt tydligen:)
Företaget såldes till gizmondo och vi vet ju alla hur det gick. 🙂
22 oktober, 2012 kl. 20:58 #248211KavicDeltagareÄr det någon som vet om det går att få in sitt namn i spelet när man kör offline. I så fall var skriver man in namn,
4 november, 2012 kl. 22:07 #248189.zipDeltagareÄr det någon som vet om det går att få in sitt namn i spelet när man kör offline. I så fall var skriver man in namn,
De gör man direkt när man startar spelet för fösta gången, om du inte kör med en dåligt crackat spel som är ”registrerat” till gruppen :p
Spelet för övrigt va inte så bra som jag trodde och åkte i sopkorgen efter 30min spelande.
11 november, 2012 kl. 11:52 #248212KavicDeltagareJag har kört WRC 3 i 2 veckor nu o tycker det är helt ok. Men vist man ska inte jämföra det med RBR, Men onlindelen är helt ok tycker jag, Kul att kunna gå in när man vill o köra mot andra, Lite synd bara att det bara är Gost bilar, Vore kul om man kunde köra även med riktiga bilar också, Så som det var i Rally Masters.
30 januari, 2014 kl. 15:44 #248213togahDeltagareJga tyckte det var helt ok, inget speciellt men helt ok! Föredrar fortfarande forza eller gt5
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.