Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22392
    design4cars
    Deltagare

      Hej!
      Har ett skumt problem, när jag sitter på jobbet och surfar runt så funkar http://www.impreza.nu alldeles utmärkt, men när jag kommer hem och kikar så får jag inte fram de där “knapparna” i ovankant på sidan, där man kan välja faq, galleri, shop m.m. Mkt märkligt, antagligen någon inställning man skall göra.
      En annan fråga när jag ändå är igång, ibland bifogas bilder i trådarna, 99% av dom kan jag se, men vissa blir bara en liten ruta med ett rött kryss i hörnet ;( hur kan jag få bort det problemet, antagligen oxå bara en enkel inställning

      mvh: Micke & Åsa

      #191610
      OzO
      Deltagare

        Ang. menyn på huvudsidan är det flera som har har problem. Har nåt med att XP(?) tolkar den som en popup (reklam) och förhindrar att den laddas. Mycket irriterande. Har inte orkat ändra/kika på det än.

        _______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

        #191615
        design4cars
        Deltagare

          aha, på så vis 🙂 , skall pröva att stänga av mina firewalls när jag kommer hem inatt. har tydligen inte samma här på jobbet, kör xp iofs. Men inte samma firewall.
          Du vet inget om bilderna i forumet?

          Micke & Åsa

          #191611
          OzO
          Deltagare

            Ni som har menyproblem på hemsidan. Ser ni menyn längst upp på denna sida?

            _______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

            #191614
            migu
            Deltagare

              Jodå, den syns och funkar utmärkt (till skillnad från vår meny..)

              /M

              #191612
              OzO
              Deltagare

                Bytt meny på våran hemsida: http://www.impreza.nu/. Testat i IE och Opera i färska versioner. Inte Nätskräp eller nån annan webbläsare.

                Funkar det för alla nu? :+

                Hoppas det! Annars… hör av er! 🙂

                Edit: Nu borde till och med galleriet + meny fungera… med lite hårdkodning. Mycket hårdkodning.

                _______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

                #191613
                ADDE.H
                Deltagare

                  jippi nu fungerar det:P

                  /Adde

                  #191609
                  SecretAgentMan
                  Deltagare

                    Stiligt Göran! 🙂

                    /J

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.