Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 67 totalt)
  • Författare
    Zippo_
    Deltagare

Updaterar lite här, har beställt hem toning från lamin-x, blev gunsmoke toningen.

Får se hur slutresultate blir, känns som folk antingen älskar eller hatar det 😛

Zippo_
      Deltagare

kan meddela att bilen är inne på lackering hos Paintworx här i göteborg, är bara fronten och vänsterbakskärm som ska lackas, då det var lite skavanker där..
        nya bilder kommer nu i veckan:)

Rapp
        Deltagare

En trevlig bil det där! Körde mot den några gånger när Ricco hade den! 😉

Zippo_
          Deltagare

En trevlig bil det där! Körde mot den några gånger när Ricco hade den! 😉

hehe okej! 🙂 ja, helt klart en trevlig bil :p

Alexander
            Deltagare

Svarta framlampor är as-snyggt! Så kör på det 🙂

Men borde det inte försämra ljusbilden nåt avsevärt?

Zippo_
              Deltagare

Svarta framlampor är as-snyggt! Så kör på det 🙂

Men borde det inte försämra ljusbilden nåt avsevärt?

Mjo, får se hur det blir, om det blir helt kass ljusbild så blir det o ta bort det bara 🙂

Kör inte så mycket på mörka vägar dock, 99% av vägarna jag kör har gatubelysning :p

Zippo_
                Deltagare

Update:

Nu har man haft bilen i 1 vecka sen man fick den från lackeraren, riktigt nöjd med jobbet paintworx gjorde 🙂

här är en bild på hela fronten som lackerades, har dock ingen bra bild före lackeringen.

riktigt nöjd somsagt 😎

nästa steg blir o montera en bredbands lambda som jag har liggandes hemma nu 🙂

syke
                  Blockerad

Snygg läpp! 😀

Zippo_
                    Deltagare

Snygg läpp! 😀

haha, tack detsamma 😀

syke
                      Blockerad

haha, tack detsamma 😀

Jag misstänker att det är samma, tror det var ricco som köpte den av mig 🙂

Zippo_
                        Deltagare

Jag misstänker att det är samma, tror det var ricco som köpte den av mig 🙂

aha, okay 🙂 du vet inte vad den heter möjligtvis ? :confused:

syke
                          Blockerad

aha, okay 🙂 du vet inte vad den heter möjligtvis ? :confused:

Tyvärr ingen aning om varken märke eller modell :/

Gilarski
                            Deltagare

Nåt nytt på gång Zippo?

Har precis fått hem AVC-R kablaget från APEXI i US (50 $ inkl. fixeringsplatta & frakt) Tänkte testa & koppla in det innan träffen i Sthlm 🙂

Zippo_
                              Deltagare

tjenare, har helt glömt av att uppdatera här 😮

köpt ny kylare, en aluminium kylare som är 45mm tjock.(importerad från japspeed.)

Så nu sitter den på, och inget mer läckage från kylare 🙂

Nu i söndags 27/6 så körde jag lite konbana på vårgårda, fick snabbast tid på den första banan 😎 så jag är riktigt nöjd 🙂

Mötte bilar som bmw e46 m3,porsche carrera 2, toyota mr2 osv 🙂

Det som är på gång nu är att få dit bredbands lambdan, så om det är någon som är sugen på o svetsa i lite rostfritt stål i gbg området kan gärna hojta till 🙂
                                Betalar självklart för det 😉

Det låter ju bra, tyvärr så kommer jag inte kunna ta mig till sthlm’s träffen 🙁 kommer kanske till gelleråsen, annars blir det kinnekulle 🙂

Gilarski
                                Deltagare

Gött med riktigt kyl. Bil & förare tycks väl synkade på banan ser jag, grattis! 🙂

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 67 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.