Visar 7 inlägg - 61 till 67 (av 67 totalt)
  • Författare
    Zippo_
    Deltagare

Fan zippo jag tycker din bil är så jävla snygg! 😀

Det får man tacka för! din är fin den med, ska bli kul o se om du får ut nån mer effekt ur den :p

Nja…kanske. Jag flyttar veckan efter så jag är mitt i packning (bor typ lådor). Kan jag övertala regeringen hemma så kommer jag kanske en sväng på söndag o hälsar på gänget. (kommer dock TYVÄRR inte att köra)

hade varit kul om du kunde komma o kolla lite, blir ju typ den sista “ssi sammandrabbningen” iår 😎 😉

Vince
      Keymaster

Nja…kanske. Jag flyttar veckan efter så jag är mitt i packning (bor typ lådor). Kan jag övertala regeringen hemma så kommer jag kanske en sväng på söndag o hälsar på gänget. (kommer dock TYVÄRR inte att köra)

hade varit kul om du kunde komma o kolla lite, blir ju typ den sista “ssi sammandrabbningen” iår 😎 😉

Eftersom vi ligger bra till packninsmässigt (har packat som en galning hela veckan efter jobbet :D) så jag kommer nog att åka en sväng upp ditt från ganska tidigt på morgon och dra inte allt för sent bara. Ska du ditt idag eller åker du upp på söndag morgon?

Zippo_
        Deltagare

Eftersom vi ligger bra till packninsmässigt (har packat som en galning hela veckan efter jobbet :D) så jag kommer nog att åka en sväng upp ditt från ganska tidigt på morgon och dra inte allt för sent bara. Ska du ditt idag eller åker du upp på söndag morgon?

jag åker dit imorgon bitti, vi åker ifrån parkeringen på baksidan av nisse terminalen ca 05:45 🙂

Vince
          Keymaster

jag åker dit imorgon bitti, vi åker ifrån parkeringen på baksidan av nisse terminalen ca 05:45 🙂

Nja då åker ni förbi Alingsås lite för tidigt för mig ändå. Tänkte åka vid ca 07:00. Behöver inte vara där så jävla tidigt då jag ändå inte komer att köra. (tänkte dock försöka delta i förarmötet ändå ifall man vill ragga en tur 😉 med nån under förmiddagen)

Zippo_
            Deltagare

Ja, tyvärr så ligger bilen ute på annons pga att man börjat studera och inte känner att tiden räcker till för bilen 😡

Riktigt tråkigt när man bara ägt bilen en sån kort stund och gärna velat ha kvar den ett bra tag till!

Gilarski
              Deltagare

Ja, tyvärr så ligger bilen ute på annons pga att man börjat studera och inte känner att tiden räcker till för bilen 😡

Riktigt tråkigt när man bara ägt bilen en sån kort stund och gärna velat ha kvar den ett bra tag till!

Neeej va’ trist 🙁

Zippo_
                Deltagare

då var bilen såld, känns lite tråkigt…

Kommer nog ett nytt projekt antingen nu i höst eller till våren.
                  Dock blir det nog ingen subaru tyvärr 😮

Visar 7 inlägg - 61 till 67 (av 67 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.