- Detta ämne har 241 svar, 45,316 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 1 månad sedan av adam.b.w.
-
FörfattareInlägg
-
31 oktober, 2012 kl. 21:25 #231941adam.b.wDeltagare
Alla utom laddtryck är digitala. Jag tycker de känns så laggigt med digital laddtrycksmätare. Där är jag gamalmodig och vill alltid köra med analog;-)
11 november, 2012 kl. 16:11 #231942adam.b.wDeltagareså nu har jag äntligen ställt in den för vintern. ingen hyra och gratis el. sen tycker jag personligen subaru “stallet” jag kallar det är ganska mysigt. hahah sen kommer nog många andra tycka att nä fy fan. sträckte ut en presenning på golvet ” jordgolv” så att det ska vara torrare. viserligen är de tort golv. men de är trevligare att krypa under bilen nu med. så här se det ut
men ni kommer att få se fler bilder nu och mer uppdateringar än tidigare när bilen är på sin plats. så nästa gång jag åker dit kommer jag palla upp den och skruva av däcken.
här har ni även en bild på lite “smink” som ska på.
Upppipe som jag fick med när jag köpte mitt system förra året. tänkte att de kan man ju lika gärna slänga ditt. lite mätare och en snapp of ratt. sen är de ju bromsar, koppling och insugsslang som är först på listan.11 november, 2012 kl. 19:11 #231943adam.b.wDeltagareTack johan jag har ett ess i rockärmen ifall jag får jobb och kalla fötter för plasti dippen.
12 november, 2012 kl. 18:33 #231944adam.b.wDeltagareKolla den här färgen, hade vart så sjukt fett om du låtit nån grym snubbe lackat den så här. Steel grey metallic. 🙂
Nja gillar den som den är faktist. Men den va riktigt nice annars
12 november, 2012 kl. 18:34 #231945adam.b.wDeltagareJo kom just på en sak. Någon som kan tippsa mig om någon trevlig sida att köpa kopling ifrån:-)
12 november, 2012 kl. 19:21 #231946adam.b.wDeltagareMailade honom tyckte de va väldigt bristande information.
12 november, 2012 kl. 19:31 #231947adam.b.wDeltagareJo, tänkte bara du kanske kunde komma undan billigt, hoppas den passar.
A ställde lite frågor han borde kunna svara på om han vet vad han pratar om:-P
13 november, 2012 kl. 12:40 #231796OlaaaDeltagareTill min förra kärra handla jag koppling från England. Halva priset mot i Sverige 😀
14 november, 2012 kl. 07:27 #231841FiddeFulingKeymasterJag köpte ifrån lateralpreformace.co.uk
Fungerade jätte bra. Kan rekomenderas 🙂
14 november, 2012 kl. 07:28 #231842FiddeFulingKeymasterKoppling alltså 😉
16 november, 2012 kl. 06:25 #231948adam.b.wDeltagareså nu är kärran upp pallad. sen började jag även riva ur insuget men kom alldrig hela vägen.
för övrigt är fälgaran ev till salu.
här har ni lite bilder dom får väll tala för sig själv. dock är dom tagna med mobil sorry.
anledningen till att insuget ska ur är fr att jag måste byta insugslangen som ni ser är skadad på en av bilderna. men den har samma V formade vikning vid dump slangen:confused:(. så en ny är beställd och allt är nästan frid och fröjd när detta är fixat blir de att blocka ur grenröret för att linda det. och även byta upppipe. sedan ska lådan ner för koplingsbyte. doch är koplingen inte beställd än.
de blir nog att lacka insuget och expantions kärlet i svart för att få en ilusion av att man gjort mer än man ientligen gjort.
eller vad tycker ni mitt herskap?:o16 november, 2012 kl. 13:44 #231949adam.b.wDeltagareVar då EXTREMT JÄVLA FÖRSIKTIG så du inte har ett enda gruskorn kvar i insuget när du monterar tillbaka det, annars kan det bli en dyr historia.
Jo tack men jag vet inte riktigt hur det ska bli med blästring eller inte
16 november, 2012 kl. 14:02 #231834TomKDeltagareSkulle ju kunna köpa en blästringsspruta och lite sand till min kompressor och blästra insug och annat med d—0.o—b
Om det är färgen du ska ha bort så skaffa färgborttagning från Biltema den är sjukt bra!
16 november, 2012 kl. 14:12 #231950adam.b.wDeltagareGrejer är ju den att insuget är ju bara smuttsigt. Alu färgat smuttsen får jag lätt bort så lacksr jag över sen 🙂 tack flr tiposet med färgborttagning
16 november, 2012 kl. 15:09 #231951adam.b.wDeltagareFyy fasen va gött idag va sista dagen för mig på volvo 🙁 men en timma innan jag sluta blev jag erbjuden ett nytt jobb redan på måndag. Faan va glad jag är just.nu. 2 väckors provanställning. Efter de får jag veta om jag har råd att full följa mina att göra lista i vinter.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.