Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 242 totalt)
  • Författare
    Igge
    Deltagare

Fyy fasen va gött idag va sista dagen för mig på volvo 🙁 men en timma innan jag sluta blev jag erbjuden ett nytt jobb redan på måndag. Faan va glad jag är just.nu. 2 väckors provanställning. Efter de får jag veta om jag har råd att full följa mina att göra lista i vinter.

Grattis! 😀

Hoppas det går vägen!
      Något kul?

adam.b.w
      Deltagare

Grattis! 😀

Hoppas det går vägen!
        Något kul?

Tackar 🙂 det blir påbygnation av boxar eller vad man ska kalla det. På större skåpbilar.

adam.b.w
        Deltagare

Nä men Johan verkade ju sugen på det… 😉

Haha får se hur det blir. Jag vill få gjort allt så fort som möjligt så jag hinner till den 29 mars när jag ska mappa bilen och allt mekaniskt måste vara helt färdigt.

adam.b.w
          Deltagare

Tjo hej jag vet att jag har varigt riktigt soppig med att uppdatera. Men de står jag för:p

jag har ientligen inte gjort så mycke mer med bilen. dock har jag monterat i mina mätare bliv riktigt läckert. men bland er subaru folk är nu ju vara vid min lösning men bilder får ni ändåd—0.o—b

började även riva r insuget för att byta min nedrans plastslang till silikon.
            skiten i plast har ju gärna en tendens till att vika sig hela tiden.

här har jag altså bara spridarna kvar innan jag kan lyfta ur det.

och såklart kopla lite mätare

måste bara fixa makaronen eller vad man ska kalla det för oljetryck. något tipps på vart man kan köpa?

så ser det ut färdigt:)

sen köpte jag för en gång skull lite saker till mig själv och inte bilen. en jacka och en tröja med klubb loggan.
            så nu kommer förhoppningsvis Göteborgs folket känna igen mig på avstånd i sommar och vinter.

allt för mig denna gång PUSS:rolleyes:

adam.b.w
            Deltagare

hej mina damer och herrar. får en påse sedlar av tomten på fredag så tänkte höra med er om tipps på öppna filter gärna länk. även någon vettig dump hubrid eller liknande. har inte hänt något med bilen sen sist men nu ska dd bli ändring nu är jag dagdrivare och utan jobb så de finns massa tid att färdigställa bilen nu 🙂

Hjelm
              Deltagare

jag kör på Kn typhoon filter, komplett med filter, slang , rör samt värmesköld! funkar jätte fint!

Christian S
                Deltagare

jag har ett öppet filter liggandes i garaget som du kan få, skruvas fast på lmm.

adam.b.w
                  Deltagare

jag har ett öppet filter liggandes i garaget som du kan få, skruvas fast på lmm.

jasså fasen vad trevligt man tackar. får fixa ett gediget fäste så den inte hoppar runt så bara

Christian S
                    Deltagare

jasså fasen vad trevligt man tackar. får fixa ett gediget fäste så den inte hoppar runt så bara

ska ha staget som håller den också någonstanns.

adam.b.w
                      Deltagare

ska ha staget som håller den också någonstanns.

fasen va läckert. sej till nästa gång du äf i garaget då. så glider jag förbi

Steewe
                        Deltagare

fasen va läckert. sej till nästa gång du äf i garaget då. så glider jag förbi

Finns där på lördag från 7.30. 😀

adam.b.w
                          Deltagare

haha ojoj de va inte igår jag va här inne och hängde mer er. jag har inte fåt tummen ur röva och gjort något vettigt med bilen än. dock har jag köpt hem mer delar. fick hem min nya ic idag. haha den 3e på bara ett ård—0.o—b
                            här har ni en bild på asset. fan va stor den kändes. nu är de bara en dump som behövs. ska montera på icn så långt jag honner i morgon. sen ska jag hämta insugsröret med. de ska bli spännande att se hur de går att motera på den. en fråga till er godingar. jag bör väl byta insugspackning om jag plockar av det va? sen en till fråga. hur monterar jag bäst oljetycksmätaren? läste någon stanns om någt ställe under generatorn?

hoppas ni som jag har haft en bra jul.

Christian S
                            Deltagare

jag bör väl byta insugspackning om jag plockar av det va? sen en till fråga. hur monterar jag bäst oljetycksmätaren? läste någon stanns om någt ställe under generatorn?

ja det är väll lika bra att skaffa ifall dom skule paja när man plockar av insuget.
                              japp, bara att ta bort orginal och montera den nya där istället.

fjar
                              Deltagare

Är jävligt sugen på allt som har med blästring, slipning och lack att göra. Tycker det är skitkul att lära sig sånt 🙂

Grattis igen till jobbet!

Ot. då borde du göra som mig och ta 2 års karosseri och lackerings utbildning riktigt kul finns en del subaru grejjer ja lackat om du vill se det kan säga att det är lätt bland det bästa yrken

Joakimgabrielsson
                                Deltagare

Ot. då borde du göra som mig och ta 2 års karosseri och lackerings utbildning riktigt kul finns en del subaru grejjer ja lackat om du vill se det kan säga att det är lätt bland det bästa yrken

jg är sugen… har du länk till skolan?

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 242 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.