Visar 15 inlägg - 166 till 180 (av 242 totalt)
  • Författare
    fjar
    Deltagare

jg är sugen… har du länk till skolan?

det är i norrköping dock men http://www.ebersteinska.norrkoping.se/

Christian S
      Deltagare

Tips
        http://www.ebay.com/itm/SEIBON-93-01-Impreza-Carbon-Fiber-Hood-Scoop-PD-GC-GC8-/370318875620?hash=item5638b99be4&item=370318875620&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

passar ju inte bolt on på en orginal huv.

Direct fitment onto a Seibon Impreza/WRX/STi hood
        Fitment with factory hood may require minor modification such as drilling holes to align up to this scoop

sen är det lite kul att dom skriver att den passar orginal huv 93-01 då det är en huv på 93-96 och en annan på 97-00 och 01 är ju bug eye så den är ju också annorlunda.
        rätt dyr är den också, 360dollar + 80dollar i frakt + tullavgifterna när den kommer till sverige.

Tobben
        Deltagare

haha ojoj de va inte igår jag va här inne och hängde mer er. jag har inte fåt tummen ur röva och gjort något vettigt med bilen än. dock har jag köpt hem mer delar. fick hem min nya ic idag. haha den 3e på bara ett ård—0.o—b
          här har ni en bild på asset. fan va stor den kändes. nu är de bara en dump som behövs. ska montera på icn så långt jag honner i morgon. sen ska jag hämta insugsröret med. de ska bli spännande att se hur de går att motera på den. en fråga till er godingar. jag bör väl byta insugspackning om jag plockar av det va? sen en till fråga. hur monterar jag bäst oljetycksmätaren? läste någon stanns om någt ställe under generatorn?

hoppas ni som jag har haft en bra jul.

Angående koppla in oljetrycksmätare så finns det färdiga kitt att köpa som underlättar montering men det kanske du redan har?
          http://www.scoobyparts.com/acatalog/LMA_FITTING_KIT.html detta använder jag iallaf och fungerar bra 🙂

adam.b.w
          Deltagare

här har ni aledningen till varför jag skulle byta den jävla insugslangen. plast är skit

sen är de ju lite finare med rött. och lär ge en skilnad i flöde

lackade insuget svart vad tycker ni?

jag vet att de inte är täckt till 100% på ena bilden men de va under lackningen dessa är tagna.

sen för sakens skull åker jag ock köper en till subaru idag:P en söt liten pickis får även med 2 extra motorer enligt köparen så om någon vill ha en så hör av er.
            bilder på denna pärla kommer givetvis upp framöver. de blir mitt nästa projekt att få denna fräch och använda som nästa brukis:) haha fan va nöjd jag är mer info om detta kommer framöver:)

TomK
            Deltagare

Snyggt med svart insug! 🙂

adam.b.w
              Deltagare

Snyggt med svart insug! 🙂

tack då vet man att jag inte är ensam om att tycka så 🙂

andreasivarsson
                Deltagare

Tycker det var riktigt snyggt med svar insug, tror det kommer se snyggt ut med den röda slangen till det svarta också!

adam.b.w
                  Deltagare

Tycker det var riktigt snyggt med svar insug, tror det kommer se snyggt ut med den röda slangen till det svarta också!

tack 🙂 a de tror jag med. men de tråkiga är att skarvarna till min nya fmic har blå slang ;P attans

TomK
                    Deltagare

tack 🙂 a de tror jag med. men de tråkiga är att skarvarna till min nya fmic har blå slang ;P attans

http://www.do88.se/sv/artiklar/raka-kopplingar-3/index.html

adam.b.w
                      Deltagare
                        adam.b.w
                        Deltagare

thanks:-) pickisen står i garaget. så de blir lite knwpigt att åka ditt. haha faan va bröte jag fick med den.

adam.b.w
                          Deltagare

sådär efter 1 å en halv efektiva dagar börjar de ntligen hända lite. insuget är på plats och jag har börjat kopla in saker igen dock va de bajs svårt att få ditt den nya insugsslangen. den är ite veckad som den sitter nu 🙁 tror ni att de rättar till sig sjävl när de ser ut såhär?:o

ja ja jag vet att de även är lite lack släpp på insuget men de är åtgärdat.

fan va skönt att de börjar gå i rätt riktning
                            lite finare blev de allt? eller vad tycker ni? jag lackade lite felr detaljer ändå sen är expantionskärlet omlakerat de med

ja tycker ju de ser lite frächare ut faktist :p

dock hade jag velat göra något åt turbon
                            får se hur de blir med de

detta va allt för mig för denna gång kika gärna på min andra tråd med braten puss hej;)

adam.b.w
                            Deltagare

fick hem denna idag fattade de som att den va ganska bra. ialla fall vad jag läst mig till. sen är de kul att kunna variera mellan öpen hubrid och helt återcirkulerande bara genom att vrida lite på den d—0.o—b

sista delen inhandlad nu altså fan va de känns skönt. måste bara palra mig iväg till garaget och montera ihop allt så jag kan starta den:cool:

Beaver
                              Deltagare

fick hem denna idag fattade de som att den va ganska bra. ialla fall vad jag läst mig till. sen är de kul att kunna variera mellan öpen hubrid och helt återcirkulerande bara genom att vrida lite på den d—0.o—b

sista delen inhandlad nu altså fan va de känns skönt. måste bara palra mig iväg till garaget och montera ihop allt så jag kan starta den:cool:

Gött att du äntligen fått köpt den!
                                Men du måste fixa lite hårdare fjädring! du kom ju ihåg vad som hände senast 😀

adam.b.w
                                Deltagare

ska göra ny hjulinställning 😉 det är där felet sitter 😉

Visar 15 inlägg - 166 till 180 (av 242 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.