Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 242 totalt)
  • Författare
    Beaver
    Deltagare

Men blev de inte bättre med öl å film

Jo absolut! grymmaste filmerna dessutom! 😀

Christian S
      Deltagare

Blir ju bra det där, satan va stor icn ser ut att va, jag tyckte min var stor 🙂

tycker att den ser ut att vara lika stor som den som sitter på min och alla andra fmic som är till våra bilar.

adam.b.w
        Deltagare

tycker att den ser ut att vara lika stor som den som sitter på min och alla andra fmic som är till våra bilar.

Brukar dom sticka ner 5 till 6 under fronten

Christian S
          Deltagare

Nu har vi inte samma kofångare fram då vi inte har samma årsmodell så hag vet inte om det blir exakt samma men så här ser det ut på min när jag inte har läppen på på min http://www1.garaget.org/gallery/images/9/8969/8969-179a480aebeff4ef88834871520cba55_large.jpg
            Jag har inte mätt hur mycket den sticker ner nedanför men det kan nog vara runt 5cm.
            Lyckades inte lägga upp bilden direkt här på forumet med telefonen så jag fick länka istället.

adam.b.w
            Deltagare

Haha a de ser väldigt likt ut. Helt bananas 😛 fattar inte hur dom resonerar med bolt on jäkla mytomaner.

Christian S
              Deltagare
                adam.b.w
                Deltagare

Gööt startade bilen idag. Å den gick otroligt fint. Jag kommer tillvärka en egen läpp så får se hur de slutar. Bilder kommer givetvis

Beaver
                  Deltagare

Gööt startade bilen idag. Å den gick otroligt fint. Jag kommer tillvärka en egen läpp så får se hur de slutar. Bilder kommer givetvis

Jag har nog aldrig varit med om att en bil skjuter gnistor från fronten/huven förut 😀 video laddas snart upp! d—0.o—b

adam.b.w
                    Deltagare

Jag har nog aldrig varit med om att en bil skjuter gnistor från fronten/huven förut 😀 video laddas snart upp! d—0.o—b

kan ju tilläga att de va r5an och inte imprezan som sköt gnistor

Beaver
                      Deltagare

kan ju tilläga att de va r5an och inte imprezan som sköt gnistor

ja precis, det var det sjukaste jag har varit med om! 😮

Beaver
                        Deltagare

Ursäktar dubbelpost + att jag är lite sen, men här har ni video ni som vill se! filmar dock lite halvtaskigt 😉
                          http://www.youtube.com/watch?v=WA2110R_Zcc

adam.b.w
                          Deltagare

sådär här har ni bilder 🙂

allt på platts i motron 😉

så här blir de och kommer de se ut.

jäkligt svårt att passa in fronten de blir myyycke såga ska ni veta.

fick en flummig ide innan att jag skulle byga en engen läpp för att se hur de blir. här har ni en början.

och såklart efter som man är den nörd man är har an handlad 4st projektrorer med ett himla snyggt emblem.

ganska snyggt va?

adam.b.w
                            Deltagare

sådär här har ni bilder jag lovade er 😉

allt på platts i motron 😉 och uppstart p://www.youtube.com/watch?v=WA2110R_Zcc

så här blir de och kommer de se ut.

jäkligt svårt att passa in fronten de blir myyycke såga ska ni veta.

fick en flummig ide innan att jag skulle byga en engen läpp för att se hur de blir. här har ni en början.

och såklart efter som man är den nörd man är har an handlad 4st projektrorer med ett himla snyggt emblem.

ganska snyggt va?

adam.b.w
                              Deltagare

så nu har jag tagit ut bilen den sårbpå sin platts här hemma ni igen. fan vilken skön känsla 🙂

Beaver
                                Deltagare

här har ni lite å stirra på! 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=Q63zKQnv2C8

Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 242 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.