Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 242 totalt)
  • Författare
    Gilarski
    Deltagare

Fräscha bilder, vem plåtade?

adam.b.w
      Deltagare

Ali en kommpis till mathias. mätartavlan är från min mobil:-)

adam.b.w
        Deltagare

nu har jag dom sista delarna förutom en ny dump som passar till den nya icn

stort tack christian och napolion 😀 ni ska givetvis få åka med och prova när allt är färdigt.

DJ_Mouse
          Deltagare

Skit i trollspeed mappa den hos Per mycket kunnigare kan jag ju lova

adam.b.w
            Deltagare

Skit i trollspeed mappa den hos Per mycket kunnigare kan jag ju lova

ja tack det vet jag men pär är för mis som en legend alla pratar om honom men ingen får tag på honom jag gör de mer en järna hos pär.
              kan du hjälpa mig att kontakta honom så är han ett självklart val:D

Snowman
              Deltagare

Jag skulle faktiskt säga, åk till JRM, det är värt lite mil för de är riktigt erfarna på lättare trim till Imprezan.

MVH
                Markus

adam.b.w
                Deltagare

Jag skulle faktiskt säga, åk till JRM, det är värt lite mil för de är riktigt erfarna på lättare trim till Imprezan.

MVH
                  Markus

de skulle komma någon herre från uk och hälsa på om ett tag så jag funderar på om han ska göra de 😉 en lite mer erfaren kille än dom på jrm:D

DJ_Mouse
                  Deltagare

0706630750 ring och bomba honom bara hehe

adam.b.w
                    Deltagare

Är det pär?
                      tack

Christian S
                      Deltagare

Är det pär?
                        tack

ja, men det är ett helvete att få tag på han.
                        som du vet behöver jag själv ha tag på han och jag har försökt ringa alla möjliga tider och dagar lite då och då samt att jag har skickt sms till han och bett han ringa mig (vilket han själv har sagt att jag ska göra då det är det enklaste sättet att få tag på han) utan framgång, sist jag fick tag på han och pratade med han va i mitten av december, då fick han min adress osv så att han kunde skicka mina grejer och han skulle kolla vad han har för kontonr till sin firma så att jag kunde betala han, sen dess har jag inte hört ifrån han och jag får inte tag på han heller.

Tobben
                        Deltagare

nu har jag dom sista delarna förutom en ny dump som passar till den nya icn

stort tack christian och napolion 😀 ni ska givetvis få åka med och prova när allt är färdigt.

från vilken sti modell kommer intercoolern ifrån? och passar den rätt på en gt 00:a med fjäderbensstag?

Tobben
                          Deltagare

Inte från nån, det är ingen original Subaru intercooler det där. 😉

Ah en hemmasvetsad såg riktigt bra ut..men för min del är det väl ingen idé att byta om en ska åka med originalsnurra

adam.b.w
                            Deltagare

Inte från nån, det är ingen original Subaru intercooler det där. 😉

nej de är de inte men den kommer sitta bättre under huven än vad den klena som sitter orginal på gtn:)

adam.b.w
                              Deltagare

Ah en hemmasvetsad såg riktigt bra ut..men för min del är det väl ingen idé att byta om en ska åka med originalsnurra

de beror ju på vad du är ute efter men icn som sitter orginal på gtn är ju inte deräkt något att hurra för:rolleyes:

adam.b.w
                                Deltagare

Nä men jag uppfattade Tobben som han undrade vilen STI den satt originalmonterad på… Inte om den var bra eller inte. 😉 Blir säkert skitbra!

ja de gjorde jag med 😀 vad jag har hör ska den vara riktigt bra och de är skönt att fortfarande köra toppmatat 😉
                                  fast den ska få smaka på lite putts så något glänser under huven 🙁

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 242 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.