- Detta ämne har 241 svar, 45,316 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 1 månad sedan av adam.b.w.
-
FörfattareInlägg
-
18 april, 2012 kl. 10:10 #231823GilarskiDeltagare
Tona inte! 🙂
Håller med Jonas 🙂
21 maj, 2012 kl. 18:37 #231911adam.b.wDeltagareSå där nu har jag varigt på Trollspeed ska fixa bilder på bänk papret snart orkar inte idag.
allt gick som smort tills vi upptäckte att min wastegateklocka va för klen för att få upp laddet så hamnade inte riktigt på den effekten mapparen ville att jag skulle få.
jag är ialla fall sjukt nöjd ändå.
jag ska framöver byta låda på bilen så då fråga han om jag ville komma tillbaka med en ny wg klocka så han kan ge mig en roligare kurva 😉
otroligt trevliga va dom där alltså:)
tveka inte ni som behöver mappa bilarna boka en tid och åk dit;)d—0.o—b22 maj, 2012 kl. 03:37 #231912adam.b.wDeltagareFett najs! Hur lång tid tog det och vad kostade det? Drog den ur den
vi stötte ju på bekymmer som sagt med min Wgklocka.
så de tog väll 4-5h6000 kostade de men de va ju lätt värt vartenda öre d—0.o—b
22 maj, 2012 kl. 06:32 #231824GilarskiDeltagareLåter ju riktigt bra, just Trollspeed har jag hört endel bra om (Autotech ligger i samma stad) så jag kanske skall överväga dessa istf Maxxtuning 🙂
275 vevkusar? d—0.o—b
Fick du nån kurva, eller blir det efter WG/lådbytet ?
22 maj, 2012 kl. 06:46 #231913adam.b.wDeltagareLåter ju riktigt bra, just Trollspeed har jag hört endel bra om (Autotech ligger i samma stad) så jag kanske skall överväga dessa istf Maxxtuning 🙂
275 vevkusar? d—0.o—b
Fick du nån kurva, eller blir det efter WG/lådbytet ?
jo jag har en kurva jag ska lägga upp bild när jag orkar hehe han slutade ju dra vid 7500 rpm men då stiger kurvan fortfarande 😉
30 maj, 2012 kl. 18:08 #231914adam.b.wDeltagare31 maj, 2012 kl. 04:16 #231915adam.b.wDeltagareKurvan och bilen ser bad ut, bra jobbat i år. Är avis som fan, skulle vilja ha mer yttre prylar till min och en mappning men pengarna räcker inte till riktigt tyvärr.
de är därför jag snålar med allat annat så mycke allt går till bilen de är alltid nya saker som behövs 🙁
9 juni, 2012 kl. 17:39 #231825GilarskiDeltagareAdam, fin/jämn karaktär men 1 bar nås vid 4700 rpm, Trollspeed måste kunna göra en del på detta tycker jag. Vet inte om det är nåt med laddregleringen men spontant tror jag du skulle kunna nå 1 bar ‘no later than’ 3500 rpm. då det inte var nån jättesnura som du uppgraderade till.
Du skulle la upp till dem igen för att få en gratis justering va’?
Förövrigt kan jag bara säga att kärran är sjukt snygg & clean, ser den varje dag på jobb-parkeringen 🙂
11 juni, 2012 kl. 05:10 #231916adam.b.wDeltagareAdam, fin/jämn karaktär men 1 bar nås vid 4700 rpm, Trollspeed måste kunna göra en del på detta tycker jag. Vet inte om det är nåt med laddregleringen men spontant tror jag du skulle kunna nå 1 bar ‘no later than’ 3500 rpm. då det inte var nån jättesnura som du uppgraderade till.
Du skulle la upp till dem igen för att få en gratis justering va’?
Förövrigt kan jag bara säga att kärran är sjukt snygg & clean, ser den varje dag på jobb-parkeringen 🙂
Tack a jag skulle få komma ditt i gen på en snabb justering. de va ju lite vajsing med laddet. sen ska jag linda grenröret innan jag åker ditt i gen samt byta lådan. han ville vara lite försiktig när jag hade original låda så att den inte går i ras för mig. tack jag är riktigt nöjd med stuket på den jag med 🙂
3 juli, 2012 kl. 19:17 #231918adam.b.wDeltagareja då jag vet att jag är riktigt dålig med att lägga upp bilder ber jag om ursäkt.
jag lova att fixa detta.
jag har ialla fall fixat en baslåda och ett steg.
Efter som min pappa har jobbat på MDS i 10 år så är jag lite handikappad efter de gällande billjud.idag fick jag även hem massor med kul.
1. steg 1koppling så nu ska snart 5petad sti låda på 🙂 wiii
2. blitz dump.
3. sportratt.
4, knoklink.
5. sport filter.fick även köpa nya däck och 4hjulsinställning i veckan. tur att man fick en lön så pengarna räckte.
Men de jobbigaste av allt på torsdag ska Hubbe på hälsovårdskontroll hos SBP:eek: kan inte göra annat än att hålla tummarna. går de vägen ska de firas med en kalas noga rekond. sen ska tyg inhandlas för att klä baslådan.
jag ber som sagt verkligen om ursäkt för min usla uppdatering och detta ska genast göras något åt i särskilt med bilder.
kan ju skylla på att min vanliga mobil är kass som jag alltid tagit bilderna med.får vara seriös och fota lite med grymme kameran:)
allt för denna gång återkommer på torsdag för att meddela hur de gick hos SBP.
HA DE GÖTT d—0.o—b
3 juli, 2012 kl. 20:27 #231847ArsonDeltagareKul att du kostar på bilen som du gör, ger klar inspiration till mig själv att lämna in min trötta för en mappning snarast 🙂
Riktigt cleant utssende också!
3 juli, 2012 kl. 20:43 #231794MuminDeltagareHade bytt låda innan fyrhjulsmätning!!
4 juli, 2012 kl. 04:16 #231919adam.b.wDeltagareHade bytt låda innan fyrhjulsmätning!!
ja kan ju göra en till efter 😉 jag va tvungen de va helt bananas tidigare. bilen va lifsans farlig att köra då. 🙁
4 juli, 2012 kl. 05:37 #231920adam.b.wDeltagareKul att du kostar på bilen som du gör, ger klar inspiration till mig själv att lämna in min trötta för en mappning snarast 🙂
Riktigt cleant utssende också!
de är verkligen värt pengarna. tills du vänjer dig och vill trimma mer;) hehe jag ska ju mappa om min när jag har bytt låda på den. få upp vridet och några kusar till:) dom satte den kurvan jag har pga GTs ogrinal låda. så jag inte skulle behöva vara lika rädd att köra sönder den:)
5 juli, 2012 kl. 07:40 #231921adam.b.wDeltagareblandade känslor då jag va hos SBP idag. bilen gick nästan igenom 😮 de jag måste åtgärda är båda broms slangar fram. fast sättning. jäkligt surt att behöva åka och visa upp för dom då han sa att de räcker med ett stripes/Buntband. så är de lugnt.
annars klarade den sig hur fin som hällst.
ja kan försöka ta någon dum bild idag och lägga upp så de blir lite roligare tråd för dom som orkar läsa. min knagliga stavning och gramatiska cirkus d—0.o—b
haha körde bilen som en idiot runt hisingen 40 min innan jag skulle bes och värdena va skit bra 🙂 så de går visst att bes med 100cels kisse. och den behöver inte sitta i dpn min sitter typ i mitten under bilen. 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.