- Detta ämne har 241 svar, 45,316 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 1 månad sedan av adam.b.w.
-
FörfattareInlägg
-
5 juli, 2012 kl. 10:05 #231795MuminDeltagare
Skönt att det bara va små fix då;) jag har min kisse under bilen med och lite plågning så går det igenom. Har aldrig haft problem. Dock är min slangar bak stripade på colisarna och det funkade 😉
5 juli, 2012 kl. 10:18 #231922adam.b.wDeltagareSkönt att det bara va små fix då;) jag har min kisse under bilen med och lite plågning så går det igenom. Har aldrig haft problem. Dock är min slangar bak stripade på colisarna och det funkade 😉
a de va skönt att de gick så bra har en riktigt seriös klamma att sätta ditt slangarna med. han kommer nog bli lite impad att jag tog steget längre än bara stripes 🙂 hehe fast hans min när han öppnade huven va obeskrivlig:eek: den hade jag velat få på kort. haha
5 juli, 2012 kl. 11:24 #231923adam.b.wDeltagareGött att det inte var nåt stort, grattis! Själv får jag ju vänta ett par månader innan jag behöver va nervös.
nä de är nog lugnt om du inte har något galet fel på bilen men då vill du ju bara veta om det? skulle jag komma förbi efter jobbet i morgon föresten? med dekalen?
5 juli, 2012 kl. 12:11 #231924adam.b.wDeltagareWord! Gör gärna det om det inte blir för stor omväg, annars kan jag ju alltid komma förbi dig med 🙂
jo du gör som du vill de är inte precis någon om väg för mig annars d—0.o—b
6 juli, 2012 kl. 04:19 #231925adam.b.wDeltagareAllright, men vi ses vid mitt skjul efter du jobbat klart då 🙂
Har putsat upp bilen så nåt in i helvete med svindyra medel, så hade ju vart ball att plåta båda bilarna 🙂härligt 😉 min är dock alltid puttsad 😉 jag tror de är lite av en sjukdom jag lider av 😉 hehe du ska få höra de nya ljudet med
6 juli, 2012 kl. 06:12 #231926adam.b.wDeltagareså nu va de ur värdden va hos bilprovningen nyss och nu är allt som de ska med godkända papper:) nu kan jag vetkligen ha en trevlig helg 🙂
6 juli, 2012 kl. 07:46 #232005ZlasherDeltagareså nu va de ur värdden va hos bilprovningen nyss och nu är allt som de ska med godkända papper:) nu kan jag vetkligen ha en trevlig helg 🙂
Grattis, skönt å kunna åka ett år nu utan bekymmer;)
6 juli, 2012 kl. 08:41 #231927adam.b.wDeltagareGrattis, skönt å kunna åka ett år nu utan bekymmer;)
kör man subaru har man ju alldrig bekymmer 😉
25 juli, 2012 kl. 12:34 #23192826 september, 2012 kl. 08:59 #231929adam.b.wDeltagareJaha då är vintern och de jävla vägsaltet snart här.
jag har en ny lista med saker att göra under vintern. då jag hittat ett place att ställa in bilen.
följande ska göras
1. ny koppling. förslag på vad jag ska köpa uppskattas:)
2. ny insugs slang.
3. FMIC.
4. öppet luftfilter fast önskar att jag kunde ha orginal burken.
5. ny dump.
6. ny Wg Klocka så jag får upp den i ladd.
7. bättre belägg och skivor runt om.sen lite smink för att den ska se “cool” ut
1. plasti dippa hela bilen i mattsvart. Detta kommer göras under väl och nogran dokumentation för er som är sugna och vill hja en test docka. så jag kan ärligt seja vad jag tycker om produckten.
2. frontläpp. ska doppas i kolfiber film. Jäkligt fräck produckt kan lägga upp en länk till er som inte känner till detta och är nyfikna.
3. doppa min vortex “takvinge med hajfenor” i kolfiber.
mina abitioner är att få ur betydligt mycker mer vrid ur min sura gt än vad jag har nu samt 30 hk till.
Sen att få ett lite mer timeattack stuk på den.
tror att mattsvart med lite kolfiber detaljer görmmer göra sig snyggt på den. sen kan jag ju återställa den till min vanliga färg igen om jag ångrar mig.detta hoppas jag få klart tills den 29de mars 2013 då ska bilen upp på rullarna hos gubbarna på trollspeed.
såhär ser den ut nu. är riktigt nöjd som den är men vill testa i mattsvart. tror de kommer bli riktigt fräckt.
för övrigt kan jag sammanfatta detta året som de roligaste bil året än sålänge. De kommer kännas tungt att inte har något kul att köra i vinter. men jag vill kunna beholla de fina sckiket jag har så får jag ofra de. subarun är en helt underbar bil på alla sätt. körglädjen finns oavsätt om man kör i 40 eller 140. är otroligt glad att jag valde just märket subaru den bästa bilen och framförallt de bästa forumet. med dom goaste gubbar och gummor.
Jag kommer absolut setill att ha kvar den i min ägo så länge jag kan och orkar dvs jäkligt länge.om någon har något av de jag söker liggandes så är de bara att hojta till.
mvh Adam
3 oktober, 2012 kl. 06:14 #231930adam.b.wDeltagareWg klocka fixad jag provrtyckte den till 188 kpa. Dvs 1.88bar
Så nu behöver jag inte bli sur för att bil jävlen inte kan ladda pga att wgn är vid öppen vid 1.0 bNu återstår de att inhandla kopling och insugs slang fan va segt
5 oktober, 2012 kl. 06:48 #231931adam.b.wDeltagareså nu får ni lite bilder. prövade att provmontera klockan igår och den passade som hansken. ska bara korta armen och gänga om den. så är de problem ur värden. här har ni lite sunkiga mobil bilder. tryckte om klockan igår 193kpa 🙂 den lär inte bli för slak i första taget 🙂
så har gjorde lite med de lilla jag har. vid denna löningen ska de hanldas koppling och insugs slang. fan va tråkigt de ska bli att börja riva i prinsessan. fast destu roligare när man är klar.15 oktober, 2012 kl. 11:36 #231917adam.b.wDeltagarefick fölänga gängan på tappen så jag får optimal passform.
tyvär är jag snål röven sjävl denna månaden så de är inte mycke som inadlas för min del. har bara 1 månad kvar på mitt nuvarande arbete sen är jag arbetslös. inte så kul när man har så mycke planer man vill genomföra. men jag ska se till att få så mycke gjort som möjligt ändå. det mekaniska kopling insugsrör och ic kommer jag fixa samt bättre bromsar. sminket får vänta imån av pesetas.
här har ni ett smyg kort på min nya trontjänare för i vinter den röda brutala R5an hahah
farsan tog de kortet närj ago ch tjejen körde förbi jag tyckte faktist de blev ganska bra d—0.o—b
härlig höstbildförstår om ni kanske tycker detta är en piss tråd men jag vill åndå dela med mig av de lilla jag lyckas åsdakomma och gör med bilen. jag kan åtminstonde sedan sjävl blicka tillbaka och se de jag har gjort :rolleyes:
15 oktober, 2012 kl. 18:15 #231827matte555Deltagaretycker verkligen inte det är någon pisstråd, jag tycker det är kul att läsa om vad folk mixtrar med även om det inte handlar om något herrejösses bygge. det håller forumet levande sen har du en kul bygg dagbok om bilen 🙂
15 oktober, 2012 kl. 18:29 #232002IggeDeltagareSom matte sa. Alla kan göra värstingsaker med mycket pengar, att jobba med en budget är svårare 🙂
[Tapatalk]
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.