Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 242 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

tycker verkligen inte det är någon pisstråd, jag tycker det är kul att läsa om vad folk mixtrar med även om det inte handlar om något herrejösses bygge. det håller forumet levande sen har du en kul bygg dagbok om bilen 🙂

Håller med till 100%, keep going! 🙂

adam.b.w
      Deltagare

tack så mycke alla jag ska se till att fler bilder ska dyka upp 😉

adam.b.w
        Deltagare

så nu kommer de en uppdate många vill fåd—0.o—b hoppas jag hehe
          jag täkte min r5a med plastidip som så många är så kåta på:o

jag vill tilläga att jag slarvade som fan när jag gjorde detta. jag lackade den men sprejburk. och torkade vara av regnvattnet med en trasa.

jag vill våga seja att man kan lacka sin älskling med denna färgen. bara man gör det ordänkligt. jag är enligt mig själv amatör!! när de gäller att lacka saker.
          dock skulle jag nog anväda riktig lackspruta när jag skulle gjort detta. för att maximera ett bra resultat.

kom gärna med frågor. jag kommer om de finns behov ladda upp något klipp från när jag gjorde detta.d—0.o—b

adam.b.w
          Deltagare

HAHA, va fan den blev ju stenhård! Den bilen passar ju grymt i mattsvart!

Haha a mer rock kan de inte bli. Hahah blev förvårnads värt nöjd. Jag fösökte ju se till att dom sämsta förutsättningarna fanns där.

adam.b.w
            Deltagare

jo en frpga till alla erfarna subaru rävar. om de skulle lösa sig med jobb. vill jag lägga lite på väghållning. vad bör jag då köpa för en rimlig summa. jag hsr bara coilisar på bilen annars är allt orginal. alla svar är av stort intresse.

matte555
              Deltagare

bästa sättet för att få bättre tider på en bana är garanterat bättre däck, typ r-däck eller slicks vägen att gå. men vill man få en tightare känsla i bilen så kan man byta bussningar och anti-lift kit verkar inte heller vara dumt.

adam.b.w
                Deltagare

bästa sättet för att få bättre tider på en bana är garanterat bättre däck, typ r-däck eller slicks vägen att gå. men vill man få en tightare känsla i bilen så kan man byta bussningar och anti-lift kit verkar inte heller vara dumt.

tack de ska läggas på minnet:) fast jag har alldrig haft ute den på bana så jag har ingen aning om hur den beter sig. men de kommer säkert att bli bra detta i slut ändan.

adam.b.w
                  Deltagare

i min stora depprision köpte jag hem 3 mätare och lite dekor till bilen.

laddtryck
                    oljetryck
                    snål lambda

kom på i efterhand att jag borde köpt en riktig bredbands lambda.
                    jäkla kiss.
                    aja får köra med detta ett tag åtminstone. ska även provtrycka mätarna på jobbet för att se hur bra dom stämmer. läste i efterhand att folk inte är så nöjda med detta märke. men den som lever får se annars är de väll bara att köpa nya :p

Joakimgabrielsson
                    Deltagare

Jag vill att du ska plastidippa nu!

Christian S
                      Deltagare

ja du skulle köpt en riktig bredbandslambda, du kan inte lämna tillbaka den du köpte och köpa en sån här istället http://www.streetperformance.se/bredbandslambda-0-5v-ink-sond-bla/15548-0 ?

adam.b.w
                        Deltagare

Haha plasti dippen kommer i vinter de livar jag 😉 om jag hittat ett nytt jobb

adam.b.w
                          Deltagare

Flest mätare innan man dör vinner! 😀
                            Tycker dom ser fina ut, man ska inte tro på allt man läser. Fyller säkert sin funktion. Nån digital lamda kan du ju alltid pilla i sen om du känner för det. Berätta gärna sen hur du kopplar in det, så kanske jag kan förstå varför min oljetryck och oljetemp inte vill funka 🙂

A de ska jag göra 😉 läste på flera sidor att dessa mätare är rena junket. Men de återstår att se.

Christian S
                            Deltagare

är väll sånna jag har? ser ut så på kartongen iallafall. tycker att dom funkar helt ok.

adam.b.w
                              Deltagare

Aoutogauge heter dom stavningen vete tusan. Men jag tror med dom lär funka snugga va dom ialla fall 😛

Christian S
                                Deltagare

om det är sånna som visar digitalt så är det precis sånna som jag har.

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 242 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.