• Detta ämne har 18 svar, 1,734 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Strat.
Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #187818
    OzO
    Deltagare

      Mail och PM om att jag kommer bli kontaktad har kommit fram. Den stora frågan är, lever Göran aka “Ozo”? Fick han mitt mail????:D 😀 😀

      Lugn o fin… åk o köp en Toy! 😉 Jag kommer skicka ett mail så småningom.

      /G
      _____
      ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

      #187834
      Andersson
      Deltagare

        Motion jag skulle vilja lägga in är att:Region Syd skulle kanske delas så det blir en Region mellersta sverige eller Norra småland.?Syd är en lång Region som det är nu..Syd kunde innefatta: Skåne , Blekinge , Södra Halland , Södra småland.Mvh Pasi.

        Håller med, något behöver göras för att få se lite fler småländska imprezor på syd träffarna.

        MVH C Andersson
        Full fart, spar tid!
        Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

        #187828
        Davve
        Deltagare

          Motion jag skulle vilja lägga in är att:Region Syd skulle kanske delas så det blir en Region mellersta sverige eller Norra småland.?Syd är en lång Region som det är nu..Syd kunde innefatta: Skåne , Blekinge , Södra Halland , Södra småland.Mvh Pasi.

          Håller med, något behöver göras för att få se lite fler småländska imprezor på syd träffarna.MVH C AnderssonFull fart, spar tid!Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

          Låter bra. Har anmält intresset 🙂

          #187822
          Strat
          Deltagare

            Klubben behöver en ny revisor.

            Du kollar så stadgar följs och att ekonomin hanteras på ett korrekt sätt. Kontrollerar övergripande att styrelsen sköter sitt arbete enligt stadgar och gällande lagar. Kontrollerar bokföring och upprättar revisionsberättelse.

            Arbetet sköts ihop med Kassör och den andre revisorn. Absolut ingen betungande uppgift, utan det rör sig om några timmars jobb per år. Fördel om du finns i Stockholm, men inget måste.

            Kom igen och låna ut era värdefulla kunskaper till klubben! 🙂

            Ring, maila, eller skicka PM till mig.

            /Claes
            070-5479442

          Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.