Visar 8 inlägg - 46 till 53 (av 53 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #283203
    Igge
    Deltagare

      Blå, för att matcha färgen på bilen.

      Finns även olja i ICn så jag misstänker inget annat

      Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

      #283159
      gluffis
      Deltagare

        Du får väl inte åka Club med eftermarknads turbo ? Så är det i alla fall i den andra serien 😛

        Men det är väl inte så mycket kvar nu så bara skruva ihop 🙂

        #283204
        Igge
        Deltagare

          Du får väl inte åka Club med eftermarknads turbo ? Så är det i alla fall i den andra serien 😛

          Men det är väl inte så mycket kvar nu så bara skruva ihop 🙂

          Då turbon var väldigt liten (jämförbar effektspec med original, något lägre till och med) så var det inte helt otänkbart att få dispens för detta. 🙂

          Njae, med tanke på att det är en och annan grej som behöver åtgärdas och att jag har lite andra saker som konkurrerar med min tid (en hoj, en annan impreza samt ett examensarbete under våren) så ligger den ute på annons. Köpsugen? 😉

          Men är den kvar till sommaren så kanske jag plockar ihop den 🙂

          #283160
          gluffis
          Deltagare

            Du är för dyr 🙂 Plus att jag har Evon att skruva ihop först, i förhoppning om att åka en timeattack tävling. Duccen behöver lite kärlek innan årets knäskrapade.

            DOck hade en isbil vart bra o ha, men det är snart sommar så det är bara börja skruva.

            #283205
            Igge
            Deltagare

              Du är för dyr 🙂 Plus att jag har Evon att skruva ihop först, i förhoppning om att åka en timeattack tävling. Duccen behöver lite kärlek innan årets knäskrapade.

              DOck hade en isbil vart bra o ha, men det är snart sommar så det är bara börja skruva.

              Äsch, du är för snål 😉

              #283161
              gluffis
              Deltagare

                Äsch, du är för snål 😉

                Absolut 🙂 Får nöjja mig med o rulla runt i BRZ’an så länge som boxersnurra 🙂

                #283206
                Igge
                Deltagare

                  Absolut 🙂 Får nöjja mig med o rulla runt i BRZ’an så länge som boxersnurra 🙂

                  Har den anlänt än? 🙂

                  Dyker du upp på någon träff i sommar kanske?

                  #283162
                  gluffis
                  Deltagare

                    Har den anlänt än? 🙂

                    Dyker du upp på någon träff i sommar kanske?

                    2-3 veckor från i fredags. Står på Subaru i västerås för beskådan, men jag vill inte åka o titta på den utan att få med mig den hem 🙂

                    Jo det blir nog någon träff i sommar tänkte jag 🙂 Måste väl åka nån konbana eller nått i alla fall…

                  Visar 8 inlägg - 46 till 53 (av 53 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.